pewpew
|
wie wat waar?
|
|
|
the littleman
|
Straks naar schel, weet nog niet hoe laat. Maar na 11 uur als ik de voorspelling mag geloven.
|
|
|
pewpew
|
ik ga zelf naar wijk aan zee denk ik. hopelijk niet alleen
|
|
|
@LaurenS
|
Wat denk je zelf
|
|
|
pewpew
|
Wat denk je zelf Hoe laat ben je op pier?
|
|
|
Peter G
|
Ben rond 12.30 bij de pier.
|
|
|
pewpew
|
Ben rond 12.30 bij de pier.
Zie je dan
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
update webcam schel: bij de midget ging eea. met internet niet lekker (moet tenslotte bij de dijk komen te liggen, ik had zo'n "internet-over-electricity" setje gekocht, maar met 3 groepenkasten ertussen werkt dat niet.). Maar de camera en paal ligt klaar en we weten wat er moet worden opgelost.
Had wel kite bij (6 meter) maar na 2 uur k*tten met internetverbindingen en 35+ (met idd 50 in de vlaag) knopen heb ik m even geskipt.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wijk was lekker, mooi windje om de 7m chaos eens goed in te varen. Nieuwe boardje was ook in deze wind top!
|
|
|
pewpew
|
Helaas geen lekkere sessid voor mij. Toen ik net het water opging kreeg ik griep
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wijk was lekker, mooi windje om de 7m chaos eens goed in te varen. Nieuwe boardje was ook in deze wind top!
En hoe bevalt de 7m?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Goed, ging er goed hoog mee een paar keer en zo stabiel als maar kan. Wel wat minder high-end dan m'n vorige kite (best gp), hij springt wel makkelijker hoog, met de gp moet ik echt overpowered zijn om hoog te gaan en met de chaos gaat het ook als je gewoon goed gepowered bent. Loopen met de 7 in 40kn is voor mij nog een stap te ver
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Goed, ging er goed hoog mee een paar keer en zo stabiel als maar kan. Wel wat minder high-end dan m'n vorige kite (best gp), hij springt wel makkelijker hoog, met de gp moet ik echt overpowered zijn om hoog te gaan en met de chaos gaat het ook als je gewoon goed gepowered bent. Loopen met de 7 in 40kn is voor mij nog een stap te ver Klinkt ook weer goed, gister aan de 9m gehangen... Fijn vliegertje ook.
|
|
|
Eltimm
|
Wie gaat er vandaag nog ergens heen?
|
|
|
roelandp
|
Wie gaat er vandaag nog ergens heen?
Ik heb wel zin eigenlijk nog ff wijkie te pakken... Bijv. rond 13'30'en? Meer gegadigden? Opkomend water t/m 16.00 Buienradar zegt: geen regen.
|
|
|
Oli4k
|
Was wel lekker bij de Bunker gisteren met 35 knotsen en de 6m... tot het echt hard aan ging en ik voor iedere meter naar voren ook een meter opzij werd getrokken. Vandaag sla ik over. Spierpijn zit er goed in en er moet ook af en toe gewerkt worden.
|
|
|
Eltimm
|
Ik heb wel zin eigenlijk nog ff wijkie te pakken... Bijv. rond 13'30'en? Meer gegadigden?
Opkomend water t/m 16.00 Buienradar zegt: geen regen.
He, lees nu pas je bericht, had graag gevaren maar wou niet alleen gaan. Verdorie.
|
|
|
gyttja
|
Vandaag nog mensen die gaan? Ik denk aan wijk of ijmuiden in de middag.
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Er is wel een behoorlijke kans dat ik vanmiddag IJmuiden / IJmuiderslag onveilig ga maken.
|
|
|
gyttja
|
Gezellig, ik ben rond 13:30 / 14:00 daar. Denk dat het ijmuiden wordt. Weer even oefenen met mn waveboard.
|
|
|
roelandp
|
Het was weer lekker op Wijk/ Bunker. Even wennen om over rechtervoet uit te varen en de branding te attacken Samen met Mirjam op het water, en later kwamen er nog 2. Ook weer eens thuis met een droge kite, scheelt opruimen.
|
|
|
gyttja
|
Top sessie gehad, ik zag magic ed verderop (Ijmuiderslag denk ik) op het water. Op ijmuiden kwam ik eerst alleen aan, maar later afwisselend zo'n 4-5 kites op het water. Een aantal bekenden gezien, en heerlijk genoten van de zon. In land donkere wolken te zien, en zelf even een bui van 5 minuten gehad met flarden zon en een regenboog. Daarna weer volop zon, helemaal top zo'n dagje.
|
|
|