joosie
|
Straks maar weer ff naar Andijkie, eerst ff werken Lekker weekje zo, bijna alle dagen nog op het water geweest Gisteren wel fris met de regen / hagelbuien brrr kauwe kop en handen
|
|
|
arvidnl
|
Zo ook naar wijk
|
|
|
DM2008
|
Erg lekker gister op IJmuiden, alle ruimte in de golven ten zuiden van Ijmuiderslag en de wind was grootste tijd voldoende voor de Pivot 7m, ook in het buitje dat over kwam. Dankzij de Vanguard ook weer supersnel terug bij de Pier, wat een hoogte loopt dat board!
Hopelijk morgen weer
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Workum wat een bende daar, druk en ondiep , evengoed nog een redelijke sessie met de 9
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
vandaag ijmuiderslag, was toppie met de 10M en strapless. mooi ruimte tussen de golven, weer een hoop bijgeleerd.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was even lekker uitwaaie met de 11 meter op Andijk na een weegaloos concert bij de toppers in de Arena, gister was wel beter maar goed je ben er even lekker uit en het was bar gezellig Joosie, kleine man en See Joes nog lekker gevaren ?
|
|
|
PeeWee
|
Ja Ries ik heb lekker gevaren met het 8ie See joes
|
|
|
Eltimm
|
Gisteren op Noordwijk (KBO) gevaren, kouhoud! Topgolven op ijmuiderslag vandaag, net genoeg om met de 14 er lekker doorheen te blaffen... Lekker 4 dagen op rij kunnen varen, komt niet veel voor..
|
|
|
joosie
|
Heerlijk rustig op Andijk, man of 20 zelfs op het ganse plasje maar 1 kiter bezig, met de 11m weer ff lekker hoog gesprongen Was dus niks Bij Workum Tim? Een paar Duitsers gesproken die niet meer naar Workum gaan omdat daar half Duitsland staat en er veel kiters niet opletten en erg druk Op Andijk ook gemerkt dat het ondiep is bij het zandbankie, pfff een beste klapper gemaakt na een sprong hapte boardje- head first pff was maar 15cm diep, schouder verrekt vandaag ff dagje relaxen
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@TS_chaos Ja workum 2 weken geleden ook gevallen op schouder, precies zelfde verhaal als Joosie, ook zo ondiep. Gelukkig kan ik niet hoog springen toen maar gaan oefenen over de zandbank heen in de golfslag. Ik ga altijd wel graag erheen als ik bij mijn schoonouders in harlingen ben.... Vrijdag misschien weer. Ik weet niet of het nu op het ijsselmeer al zomerpeil (hoog) is... Scheelt toch zo'n 20-30 cm ...
|
|
|
roelandp
|
Ff wizza bunker. 1,5u. Beetje weinig wind voor 11. 17's kwamen al het water op thuiskomen naar een pakketje met een switchblade 9 is wel heel leuk (model 2015)
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vreemd actuele wind geeft nu 20-24 knopen door op ijmuiden . Schel was ook niet heel veel . Wel mooie handlepasses van tim, goed bezig
|
|
|
roelandp
|
@kiteruitschell ja blijkbaar is het net gaan aantrekken toen we weg waren... Maar ja niets zo veranderlijk als het weer toch Ik ging express naar wijk, omdat het niks zou zijn in friesland later op de dag, maar volgens mij toen ik hier in friesland aankwam leek het hier ook wel hard te waaien ....
|
|
|
|
|
the littleman
|
Hier wel! Zal ff update geven, als we er zijn Update: zat wind!!!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het kon net vandaag op Schellie.. .af en trok de wind wat aan ..maar toch nog ruim 2 uur op het water gestaan..en volgens mijn WOO toch nog bijna de 8 mtr gehaalt..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
wel kunnen varen maar daar hield het ook bij op. was op het verkeerde tijdstip denk ik vanaf 2 uur leek het wel wat meer te waaien
|
|
|
Wanda
|
Heerlijk gevaren met de 11m op schell. De wind ging einde van de middag nog even lekker aan En het was lekker rustig!!
|
|
|
@LaurenS
|
Miss morgen ff an dat ding hangen ,als het niet teveel spettert @ IJmuiden
|
|
|
|