pepsi
Geen avatar
|
Voor mij dag 4 al op rij hier,Ik heb je nog niet gezien, alleen in de ranking bij de woo mail net iets hoger)-: Zal nog een keer richting Ballena varen vanaf Nautic Almata. Wat een toplocatie hier in de baai. campings direct aan het strand waar je lekker kan kiten zonder eerst een auto in te stappen naar de kitespot.
|
|
|
|
pewpew
|
Waait het morgen?
|
|
|
|
Ferryman
|
Zo / ZZO enkhuizen of Schellinkhout?
|
|
|
the littleman
|
Ik zou naar Enkhuizen gaan! Dan is het lekker rustig op schel
|
|
|
Mitchel_12000
|
Vanavond een thermisch zeewindje of niet?
|
|
|
Dexter81
Geen avatar
|
Gisteravond het licht uit gedaan op schel, man man man wat een heerlijke sessie! Maar 4 kiters op het water en lekker in zwembroek.
|
|
|
gyttja
|
Op texel was het ook helemaal super gisteren. Lekker lopen beulen met de 17m2, terwijl iedereen net genoeg had met 11/12jes. Nu weer even geduld tot er weer wat goede wind komt.
|
|
|
|
Giertje
|
Je moet eens wat meer tijd aan je vrouw besteden! Die heeft ook vakantie. Altijd maat dat duffe gekite.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ik vaarde op Texel met de flysurfer sonic 11m2 en had meer dan genoeg power, ging als laatste van het water af. Vandaag trouwens weer heerlijk gevaren maar dan bij paal 9.
|
|
|
joosie
|
Morgen eind van de middag 15-16 knots ff naar Andijkie Hopelijk komt er nog een beetje wind bij
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Vandaag heerlijk gevaren eind van de middag in wijk.
10m neo, nugget, kort pakkie aan, helemaal top.
Ook nog een boardje van Sabrina uit zee kunnen vissen. Iedereen weer blij.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch nog ff met de 13m en m'n nieuwe lichtweer boardje op wijk, was lekker ondanks de klots
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
morgen middag wijkiki bunker.. passen 3 weken op het huis van oli4k in wijkiki dus beter gaat het waaien.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker windje hoor beetje veel regen maar dat neem je voor lief als je 3 weken niet gekite hebt
|
|
|
the littleman
|
Ja was lekker, maar was kapotski van het werk helaas.
|
|
|
Haring High Richardt
|
2 weken naar Terschelling geweest was top Alleen dit forum is ook niet meer wat het geweest is Wat een duffe saaie zooi waar is iedereen ? vroege winterslaap ? overgestapt op windsurfen ? In ieder geval vanaf woensdag en de rest van de week los!!! Heb nog een weekie vakantie Heb er nu al zin in !! http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=113&sty=m_menu
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgenmiddag miss ook nog wat. Eerst maar eens kijken of ik morgen van die kiespijn afkom bij de tandarts gezeik
|
|
|
pewpew
|
Morgenmiddag miss ook nog wat. Eerst maar eens kijken of ik morgen van die kiespijn afkom bij de tandarts gezeik
Gewoon 4 paracetamol slikken. Jaja, toevallig vandaag laatste werkdag en morgen vakantie. Laat maar komen die sessies
|
|
|