the littleman
|
Morgen middag weer ff los op schellie
|
|
|
|
Langbeest
|
Lekker naar zee, niet die gekte van schell
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De Zee is zeker een goede optie omdat het daar ook wat harder gaat waaien ... Maar voor de "gezelligheid" morgen toch maar weer naar Schellie.. Hier het plaatje voor morgen.
|
|
|
Langbeest
|
Dat is dan ook weer zo Frank....
|
|
|
PeeWee
|
Weer eens lekker op kitesafari, Den Helder- razende bol - texel vuurtoren. Dus geen Schellinkhouter Kermis See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Weer eens lekker op kitesafari, Den Helder- razende bol - texel vuurtoren. Dus geen Schellinkhouter Kermis See joes Top Peet, veel plezier . Zet jij de tent vast op op Teksel
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ga rond 3 op schell . helaas nog geen weertje om mijn nieuwe 7 meter draft of 6 meter north evo te testen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was lekkel op Petten met Coos Zok en de 9 meter .Wel een hoop stroming en goed kijken waar de klotsbak zich bevind. Daar tussen door prachtige strakke golven en weinig kiters, mannetje of 25
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Topdag op schellie. Wel heeeeel druk.maar aan de buitenkant en de ouwe lulle hoek goed te doen. Wel raar windje aan / uit draaide meerdere keren. Maar heerlijk gevaren met de 9.
|
|
|
|
Langbeest
|
Wijk was weer helemaal top, gezellige mensen en heerlijk zeetje. Lekker met de 9........
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed gevaren met mijn 9 Edge ...wel een vlagerig windje. Hopelijk morgen nog een dagje.
|
|
|
the littleman
|
Jep morgen weer. Maar wat was het druk vandaag, hopelijk morgen ff rustiger. Ik ga morgen voor een ochtend sessie, als het niet hard regent. Anders ff later.
|
|
|
PeeWee
|
Zoo, drieënhalf uur netto vaartijd op het water gestaan, ruim 70km (Den Helder-Bol-Vuurtoren Texel). Foute keus gemaakt door met mijn 8m te gaan, zwaar overpowerd (DE maat was 6m). Bijna op 'de bol' opgegeten door twee dikke zeehonden. Verbrande kop. Het was weer een belevenis. Morgen mogelijk een uurtje 'uit-kitesurfen' op Schellie (in de dal-uren ), See joes
|
|
|
thelastV8
|
Was lekkel op Petten met Coos Zok en de 9 meter .Wel een hoop stroming en goed kijken waar de klotsbak zich bevind. Daar tussen door prachtige strakke golven en weinig kiters, mannetje of 25 Hele dag op petten geweest... heb je net gemist denk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Eerst in de buurt van Schellie en dat was al best gezellig al was het windje een beetje raar. Als toetje nog een dik gepowerde 9m sessie op wijk, de condities waren top maar helaas iets van 300 windsurfers die constant in de weg zaten.
|
|
|
the littleman
|
Lekkere woei en geen regen. Ff bakkie en naar schellie
|
|
|
HarryM
|
Hi littleman, doe rustig aan met t bakkie er komen tot 10.00 flinke (onweers)buien over zie ik. Tot straks????
|
|
|
|
the littleman
|
Het gaat nu ff te keer met regen ff wachten dus;(
|
|
|
|
|