bredo
|
niet doen, het is niets...helaas nog ff wachten...balen!
|
|
|
KiteFEEL
|
Andijk was nog even heerlijk. Vanaf 17:00 uur kwam de wind alsnog opdagen. Perfect voor de lessen. Ook andere konden varen met variatie tussen de 8(vrouwen) en 17 meters.
|
|
|
|
Kemperman
|
Muiderberg was net te weinig met mijn 16m.
|
|
|
bredo
|
aan zee was het prut.....nu lijkt het overigens wel wat meer te waaien. Moet in de middag naar Edam....wie weet. maar het is waar met oost moet je in de ochtend of in de avond..meeste kans als je het niet zeker weet.. succes.
|
|
|
|
bredo
|
veel plezier, ga het niet redden vandaag! Agenda vol afspraken!
|
|
|
PeeWee
|
Moest van Ries zeggen dat Medemblik sucks, helegaar geen wind See joes
|
|
|
@LaurenS
|
ik ga max supporten vandaag ....Ff geen blikkie
|
|
|
|
Idefixe
|
Enkhuizen was in de ochtend goed vaarbaar ....
|
|
|
|
pewpew
|
Herfts wind zit eraan te komen volgende week
Shh, anders jinx je het
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Onverwachte lekkere low wind sessie op schel met de thechiese kerkdeur, dankzij de webcam van Schel
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Wijkiki was ondanks een low wind sessie lekker. Met mijn duitse deur 6 keer van de bunker naar de pier gevaren. Oja kwam ook nog C Sok tegen die was zonder zijn vriend de haring
|
|
|
Wanda
|
Morgen kick-off KSWF
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag een top dagje gehad op Petten ....wat een top locatie slechts een stuk of 5 kiters op het water..was er samen met mijn vrouw die heerlijk lag te zonnen ,en ik heb toch een paar uurtjes op het water gestaan..was wel een low wind sessie maar er stond genoeg voor mijn 11mtr . Moest wel even wennen aan de stroming die daar staat die is best pittig ....moest een paar keer terug lopen. Ga zeker meer die kant op..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
S ochtends tot 10 was het 20 knopen op schell , daarna kakte ie in . Denk morgen zelfde verhaal .
|
|
|
PeeWee
|
Dus morgenvroeg weer het water op See joes
|
|
|
Giertje
|
Frank ook toevallig, Els en ik waren vrijdag op het strand in Petten. Top locatie en een goed strandpaviljoen.
|
|
|
the littleman
|
:DZoooo ff bakkie pleur en hop naar schellie met de Jostiband
|
|
|
joosie
|
HEEEEEE kleine Kabouter Wakkerrrrrr we gaan los wind en zonnetje de hele dag naar schelwoooooody
|
|
|
PeeWee
|
Zoooo dat was ff lekker druk bij Schellie, maar toch wel top met een zonnetje en redelijk windje. Thanx Emile voor de verzorging en samen met Josti & little voor de gezelligheid. See joes (mogelijk vanavond nog even)
|
|
|