|
joosie
|
zo lekkere ochtend sessie in het zonnetje op schelllwoody met de welbekende badgasten stond om 8:30 toch meer wind dan voorspeld en om 11:30 was de koek op en draaide de wind al naar het westen, zelfs Johann had een Top sessie met de Foil Vanmiddag nog ff naar Andoik met de 8m als het niet teveel met bakken hagel en onweer naar beneden komt
|
|
|
the littleman
|
De voorspelling is weer bij gesteld:( wind is pleite
|
|
|
pewpew
|
De voorspelling is weer bij gesteld:( wind is pleite
kan nog naar zee uitwijken
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik sla vandaag ook maar over het regent hier nog steeds hard en er staat nauwelijks wind ...volgens buienradar wordt het pas om 16.30 droog op Andijk.. Dan maar hopen dat het deze week nog wat word ...met N.O op Edam..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
zee wel wind idd , maar geen zin om heen te rijden, mocht het nog gaan waaien ga ik naar andijk,kijk het nog ff aan
|
|
|
the littleman
|
Zie idd op zee een mooi windje en droog. Ga je anders mee naar Petten Henk?
|
|
|
pewpew
|
ik wil wel naar petten
|
|
|
|
bredo
|
Hier aan zee is het vooralsnog slecht weer !! heel veel regen hoor. Pas vaf een uur of 16;00 ietsje droog. Hoe dan ook ik blijf thuis...
|
|
|
pewpew
|
Ff kijken wat Josti wil.
hou me op de hoogte
|
|
|
|
pewpew
|
wel aanlandig niet ideaal
mja zonde om deze dag voorbij te laten gaan. Om 15:00 ga ik weg littleman. Als ik niks hoor ga ik naar wijk aan zee Edit: misschien iets later. Om 16:00 is het droog ja
|
|
|
|
pewpew
|
Ja ik ga naar Petten met Roald
Ik ga naar wijk met ander groepje
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Yep next time better als ik te lang moet wachten op wind heb ik geen zin meer. Veel plezier ziet er stormy uit op de cams
|
|
|
pewpew
|
Wat een epische sessie. 40 knopen met af en toe zon. Lekker rustig. spiegelglad water tussen de golven in. man man man, meer van dit soort dagen
|
|
|
bredo
|
Het lijkt altijd harder te waaien dan je denkt....maar ok hij heeft in een vlaag de 39 aangetikt...respect!
|
|
|
@LaurenS
|
Man man wat een wind op IJmuiden, af en toe te dikke druk in mijn 8 metertje Alleen weer erg veel windsurfers, zullen nooit mijn vrienden worden op het water
|
|
|
the littleman
|
Petten was een grote klotsbak. Eerst met de 7 al behoorlijk gedepowert om 17.15 en wist dat het nog behoorlijk zou toenemen. Dus de 5 meter gepakt, maar deze vloog voor geen ene meter. Hij leek wel te stallen en had totaal geen druk op 11 uur. Dus van alles versteld, maar haalde niks uit.ook nog een aantal keren opgevreten door een golf daardoor. Gelukkig was Eva er ook met mijn oude evo 5 en mocht ik daar nog ff mee. Al met al meer lopen klote dan gevaren helaas. Jason ging daarin tegen wel leker met de draft 7.
|
|
|
damsko
Geen avatar
|
Heerlijk op wijk maar welke ongelovelijke flapdrol, nivo licht gevorderd, ging er met een 9m Best (type niet gezien) bij de bunker het water op rond 17u? Ik hoop dat ie de buien die daarna nog over kwamen heeft overleefd zonder ongelukken.
|
|
|
|
Peter G
|
Bij de Pier was het lekker rustig, maar wel een klotsbak. Tijdens de buien tussen 1700 en 1900 uur tot 45 knp - was best wel heftig ! Was weer een top middagje.
|
|
|