onderaqua
|
Die gieren blijven maar komen he.
|
|
|
|
Giertje
|
Hoi Sardientje, noemde ze jou vroeger geen Haring? Mooi filmpie geeft weer wat reuring op het forum
|
|
|
KiteFEEL
|
Dit noem ik ABSOLUTE LEVENSGENIETERS! Als je nu gewoon toch nog steeds geen zin vakantie krijgt...
Kitetopperssssss!
|
|
|
koekie
|
Nederlandse inzending voor de oscars.
|
|
|
Langbeest
|
Was een heerlijk weekje
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Vandaag weereens kunnen varen sinds week of 6. Wel matig windje 14 knopies ongeveer wel volop druk in de 14 draft
|
|
|
DM2008
|
Rustig middagje op WaZ Pier, eerst wat met't waveboard gevaren, daarna de twintip uitgelaten. Enorm rustig op het water, was een stuk drukker richting de bunker. Heerlijk met een zonnetje en toenemende wind!
|
|
|
DM2008
|
Morgenmiddag staat er weer wind, pal Noord, wie is er op IJmuiden te vinden?
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Goedenavond. Morgen gaat het eindelijk weer eens waaien. Ik ben aan het twijfelen waar ik morgenmiddag het beste aan de Noordzee kan gaan kiten. Ik ben wel vaker bij IJmuiden en Castricum geweest maar vroeg me af hoe groot de kans is dat er mensen aan het kiten zijn bij Wijk aan Zee, de Bunker. Of is daar altijd wel iemand bezig wanneer het redelijke wind is? Er is daar geen webcam om even te kijken, of wel?
Alvast bedankt en groeten,
Robert
|
|
|
DM2008
|
Ik was vanmiddag met 3 man op IJmuiden, ik hoop dat er morgen meer mensen zijn. Zal ook wel gezien er meer wind verwacht wordt. Toch?
|
|
|
Peter G
|
Eindelijk weer wind - morgen waarschijnlijk rond 13.00 uur bij de Noordpier
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Bunkertje zou ik doen Peter G? wind blaast je bij verkeerdheid zo op de basalt blokken? Ik kan het mis hebben...
Ik probeer er ook rond die tijd te zijn.. Meeste regen lijkt weg dan volgens Weerplaza met nog een mooie 5-7 BFT. Ik denk bunkerino.
Is het al schoentjes tijd? of zeewater nog warm genoeg?
|
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Bunker is mijn favoriet, kun je aangeven waarom je juist voor Ijmuiden zou kiezen morgen laurens.
|
|
|
|
DM2008
|
Golven zijn waanzinnig mooi bij IJmuiden met NW. En net achter de pier is het vlak dus goed voor je tricks. Eigen ervaring bij Bunker is met NW matig, vond het een rommelbak. Misschien te weinig geweest. O ja: parkeren is in elk geval 3 uur gratis bij IJmuiden
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik ben vanaf 12:00 uur op Egmond aan Zee (Bad Zuid). Het is alweer november, dus winterparkeren is ingegaan (gratis tot 1 maart).
Geen gezeur met drukte door de tunnels, een gezellig druk strand en heerlijk de ruimte!
|
|
|
joosie
|
Hoppa nu inpakken en naar Ijmuiden rijden wel via Amsterdam
|
|
|
the littleman
|
Tja totaal geen wind hier! Ik ga met je mee Jostie
|
|
|
|
joosie
|
Heerlijk ff de middag kite en was ondanks de aan: 30 knots- uit: 20 knots wind en stortregen goed te doen
|
|
|
|