Haring High Richardt
|
De jaren gaan tellen, dat is duidelijk ! Zekerrr, maar ik heb ook nog een gezin met vrouw en Kids en en een kat, die willen ook weer dat ik na een kite sessie veilig thuis kom en met stormachtige vlagerige, (k..dt) rukwinden ,code geel wordt dat een stuk lastiger Plus het feit dat West NW niet echt lekker is voor op Schelli is hou ik het voor gezien vandaag.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
De jaren gaan tellen, dat is duidelijk ! Zekerrr, maar ik heb ook nog een gezin met vrouw en Kids en en een kat, die willen ook weer dat ik na een kite sessie veilig thuis kom en met stormachtige vlagerige, (k..dt) rukwinden ,code geel wordt dat een stuk lastiger Als je op Wijk was geweest had jij nu geschreven: Moortzessie, beetje vrisjes, tog heerlijk gefaren met mijn 9m Edge, beetje lav windje... Die weerdiensten overdrijfen weer maatenloos met kode geel
|
|
|
Haring High Richardt
|
Klopt Klaas, maar ik had weinig tijd vanmorgen en kon alleen naar Schel omdat de ochtendsessie daar om 09.00 uur al begon De Badt Gastuh van Wijk slapen liever uit en waren pas op het water toen ik al weer weg moest. morgen vrij. Ff in de ochtend rammen op schellie. Wie doet er mee? En.............................. top sessie vanmorgen, Pat ?
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Het was zeker mooi op Wijk gisteren met 6meter. wel wat regen gepakt, en pas de 2e ronde erop, om half elf ongeveer, 2 uurtjes en toen waren we op. Wel een dom ongelukje weer. Ingegraven met upwind varen in het afgaande tij op de vloedlijn... toen na 5 golven de 2 grote weer kwamen kwam mijn boardje weer onder water, en wilde ik wegvaren, maar goed, zat natuurlijk al ingegraven van het terugtrekkende water. Werd dus gelaunched na paar harkjes en zo ass-first van klein metertje ge-STUIT-erd. Zit niet echt lekker nu
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Krijg je als je een Tsjechische kerkdeur koopt, daar kun je alleen op varen met XXL tenen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Ries, hou het nou us bij 1 topic nu begin je hier ook al. Ik heb NKV gemaild en wacht nu eens rustig af ipv hier en daar van alles neer te planten over een visie van het natuurbeheer. Ga anders zelf aan de slag en probeer uit te vinden wat er allemaal staat te gebeuren. Je heb toch tijd zat Ja dat krijg je als niet kan kituh op je vrije dagen, daar word ik pislink om
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga anders zelf aan de slag en probeer uit te vinden wat er allemaal staat te gebeuren Dat heb ik net allemaal gepost op dit forum. Bij Wijk alleen varen voor de bunker Ja dat krijg je als niet kan kituh op je vrije dagen, daar word ik pislink om En jij heb nog een hond die je kan uit laten, of loopt tie nog steeds rondjes ?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoop het Henk ...de windvoorspellingen zijn nog wat tegenstrijdig ...maar ik heb er wel weer zin in ...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zal morgen wel weer beginnen te waaien als ik te werk moet denk !!! Dit jaar al drie keer aan de kite gehangen, gaat weer nergens over
|
|
|
Erik_v_R
|
Volgens het Harmonie model ziet is Wijk prima zondag in de ochtend, rond het middag uur komt er meer zuid in dus dan lijkt Schel beter. Maarrrrrr, ik heb geen vervoer morgen.
Ik ben dus op zoek naar lift. Woon je toevallig ook aan de west kant van Amsterdam en ga je morgen kiten dan zou ik graag met je meerijden.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen 09:00 a 09:30 Wijk
|
|
|
|
@LaurenS
|
Te snel zuid , wordt aflandig op Wijk
|
|
|
|
|
|
joosie
|
Zo windje ziet er goed uit, weer ff wakker worden zo in t koude waterrrr Nu naar schellinkhout zon is er nog
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja vanaf een uurtje of 13.00 gaat het regenen ...ik ga nu ook naar schellie Edit: Was weer lekker op Schellie met een zonnetje en een redelijk windtje (viel wel een beetje tegen) .. was het wel alweer druk voor de tijd van het jaar ...veel bekenden badgasten weer aanwezig Maar toch weer een paar uurtjes lekker kunnen varen ..
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Was weer heerlijk, lekker gevaren met de 12m. Wel al druk, terwijl het nog niet echt warm is
|
|
|