hmmm...ik ben vanmorgen mijn pomp vergeten mee te nemen bij het bankje op schellinkhout witte cabrinha pomp. Wellicht dat iemand hem heeft gevonden? Hoor het graag!
Mooi en gezellig daggie op Schellinkhout. Lekker gevaren met de 11 en de Thech in een heerlijk zonnetje.
Wel erg druk met 4 kiters op het water . Ook nog Sonic 2 18 meter les gehad hoe het wel en niet moet,en tevens als buddy gespeeld anders was het toch allemaal helemaal anders afgelopen .
En ja................. ik wilde het niet geloven maar het is echt waar, je kan varen met 8 knopen en een deur De krentebol en het zonnetje waren heeeerlijk, heb genoten Thanks Erwin
Was een top daggie.....Ik zou vanavond spaghetti eten maar had al genoeg touwtjes gezien vandaag. Heerlijk gevaren en inderdaad wat een bak low-end heeft zo een Sonic...... Tussendoor nog even met de 12, kortom prima dag. Erg gezellig op het bankje.... :-)
Nadelen zijn dat de stroming nogal erg is en je dus genoeg wind moet hebben om er door heen te komen.
Ook een nadeel is dat je hier officiel niet mag varen en verderop naar het activiteirtenstrand moet gaan, zagen we later op het kaartje. Maar we werden hierover niet aangesproken door de redingsbrigade, mede omdat het geen echt strandweer was. Vanaf 1 oktober mag je hier dus wel varen en met echte harde wind zal het waarschijnlijk ook geen probleem zijn.
Kortom dit kan een mooie Kite spot worden in de toekomst