zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,, je heb gelijk Peter ..op de webcam Aloha ziet het er nu goed uit . Next time ...
|
|
|
Langbeest
|
Heerlijk middagje op Wijk....zonnetje en lekker cruisen. Op de kant nog een Haring in een bakkie met 3 wielen gezien. Kortom heerlijke middag
|
|
|
Haring High Richardt
|
Update. Regen en teweinig wind .. Regen ??? De hele middag zon en zat windt op Wijk Op de kant nog een Haring in een bakkie met 3 wielen gezien. Kortom heerlijke middag Inderdaad, top middaggie met de 7 meter en een heerlijk zonnetje
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Van 9.30uur tot 14.30uur bij de bunker geweest. Alleen maar zon en prima wind. Zeker na 12.00uur was hoogte lopen wel een beetje werken zeker voor de kiters met een wat kleinere kite. Prima bericht op FB vanmorgen anders had ik deze sessie misschien gemist.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Webcam doet het volgens mij weer niet...jammer ,vandaag weer zo,n twijfel windtje dan is de webcam toch wel handig.... Maar ik ga toch maar even kijken op Schellie,beter een keer voor niets rijden dan een sessie missen. Update. Regen en teweinig wind .. idd hij deed het en toen snachts niet meer. Ik weet het niet hoor, dat internet blijft vervelend doen. Heel irritant. Als het goed is kunnen ze het wel zelf oplossen bij de Midget nu, want ik heb iets veranderd aan een instelling bij Youtueb. Ik ben al in contact met ze.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Wijk met de 9 meter, zonnetje, sinassende niet (wel met moeite) varende kiters, lekker rustig en de buggy, meer van zulke dagen wat een fun
|
|
|
Idefixe
|
in Andijk was er voor de poel net ff teveel west in. Buiten was het, niet heftig maar wel prima varen. Meer van dit soort dagen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel vanmiddag op de secret spot met de : 11 meter, Tjech, zonnetje, 4 windsurfers en 1 kite surfer
|
|
|
|
|
KiteShallow
|
@Roeland: Het lijkt mijn douche stoom cabine, ik heb een schakelaar er tussen gedaan, want je staat te lang in de kou. Of je kan een tussen stekker nemen met een schakelaar.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Surfweer en windguru geven wat wind voor morgenmiddag eerst ff nog werken dus miss daarna nog ff het water op
|
|
|
joosie
|
weer wind uit oost-zuid oost hmm medemblik, edam of hondehel overal morgen liggen de badgasten en te kleine strandjes meet heul veel kites wat zal het worden????
|
|
|
zwafra
|
Het lijkt wel wat te gaan waaien , maar de windrichting Z.O is niet echt lekker zowel voor Edam als Schell...en het zou ook wel eens erg druk kunnen worden met badgasten , ik sla vandaag maar over . Ik hoop dat de mensen die wel gaan hun verstand gebruiken en uit de buurt van zwemmers te blijven...geeft altijd onnodige conflicten.
|
|
|
KiteShallow
|
Wind is slechts ca. 10 knopen
|
|
|
Haring High Richardt
|
https://roelandp.nl/demidget/Mooi gezicht. al die suuuuper Matrassen op 12 uur en op het gras Extreem druk op de secret spot met 8 kiters op het water waarvan de helft Duitse badt gastuh. Heerlijk gevare met de 11 en de Thech , alleen shorty vergete mee te nemen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk uurtje gevaren op Schellie gisteren. Straks misschien weer ff kijken
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Vandaag was weer heerlijk, met de sonic2 18m full gepowered, bij de sprongen zelfs over de dijk kunnen kijken. Meer van dit soort zomerse dagen
|
|
|
bredo
|
Vandaag was weer heerlijk, met de sonic2 18m full gepowered, bij de sprongen zelfs over de dijk kunnen kijken. Meer van dit soort zomerse dagen
mag het met een 18 meter sonic....!!?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen hele dag wind zie ik, wijk iT is
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was erg lekkel vanmorgen op de secret spot met de 11 meter en de Thech , spiegelglad water in het baaitje, wel erg druk met 2 windsurfers en 1 les kite
|
|
|
zwafra
|
Was weer eens lekker op Schellie WZW wind die nog wat toenam in de middag En het was gezellig druk ,maar helaas volgens de voorspelling ook de enigste winddag van deze week .
|
|
|