|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooie kite Erwin . ..Ik heb er ook al mee gevaren ...maar ben nog niet overtuigd ,hij Vaart het lekkerst als je de kite gepowerd afsteld..stuurlijnen bevestigen op het laatste knoopje aan de kite. Verder vanmiddag redelijk kunnen kiten op schellie...wel een vlagerig windje.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zo................... eindelijk de Rols Royce onder de kites gekocht , hier ga je geen spijt van krijgen veel plezier er mee
|
|
|
|
Langbeest
|
Een heel setje Theo....ze geven er alvast wat extra bij
|
|
|
Giertje
|
Mooi vliegertje Erwin, Je kan wel zien waar het grote geld zit en dat zal zich wel vertalen in grote en hoge sprongen.
|
|
|
Langbeest
|
Waar het geld zat Giertje ....
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mooie vlieger erwin leuk je weer eens te spreken veel plezier ermee heb bij versus een nieuwe trapeze gekocht want ja ik zeg het maar meteen pestlijertjes voor die ene keer varen mot ie toch goed zitten en ga binnenkort weer lekker naar marsa kan ik weer het hele jaar inhalen
|
|
|
Langbeest
|
ThX Hans....was inderdaad weer even gezellig en echt toevallig dat ik je daar tegen kwam met je skattie. Zo is het dat ribbetje van je moet echt wel even ontzien worden....wat een puist
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was lekkel op Schell met de 11, Tjechiese kerkdeur en downloepe met plank rotation . Gelukkig maar een buitje (van begin tot het einde)
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was weereens veel minder dan voorspeld, de 14 mee moeten nemen. Zaterdag beter hoop ik
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Tot 20.00 was 't niks idd maar daarna van 20.15u tot 21.30u was het dikke 20+, overpowered met de 13 op een mooi stukje water
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk was een goede keuze , FX 10 ging weer lekkur
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
He Haring, gefeliciteerd maak er een mooie dag/weekend van. Jammer dat je door je verjaardagsverplichtingen vandaag en morgen niet kan kiten
|
|
|
|
Giertje
|
Richard ouwe knuffel hamster nogmaals gefeliciteerd maar Coos had je beter een rollator kunnen geven.
|
|
|
KiteShallow
|
er is weer iemand jaloers, onze leeftijden halen ze niet ries ... en nog zo top fit
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
er is weer iemand jaloers, onze leeftijden halen ze niet ries ... en nog zo top fit Tja............. Giertje loopt tegen de 80 en ondanks zijn beperkingen vaart hij nog steeds Was weer lekkel op Wijk met de 11, ondanks de gigantische drukte, we hadden een locale gids die ons (Coos Zok en ik ) naar de mooiste stille plekjes van Wijk bracht
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hmmm heerlijk gevaren met de 9m op schellie. Gezellig druk maar geen probleem ruimte zat
|
|
|