|
bredo
|
Beuken bij de Bunker!!! was idd vlagerig was hard stampen met de 7 meter...na 3 kwartier uit elkaar getrokken en weer voldaan naar huis...gelukkig geen regen gehad!! alles weer netjes droog...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was lekker met de 9 FX op ijmuiden, beetje vlagerig wel ja
|
|
|
bredo
|
Was lekker met de 9 FX op ijmuiden, beetje vlagerig wel ja
maar ja jij heet ook Tim CHAOS!! ha ha ... staat nu ook al weer lekker aan!! 20 knopen wijk!
|
|
|
|
|
Giertje
|
Omkleden in de bus Henk en gaan!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Bussie is stuk gegaan dus dat gaat niet meer lukken ger.
Ijselmeer is niet de moeite vandaag , alleen wind aan de kust en vooral in het zuiden
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
tja. de voorspellingen waren veelbelovend voor dit weekend ..en uiteindelijk niets hopelijk volgende week beter...
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Het was weer genieten op Schelllinkhout top dag met de 10 egde kon niet beter! en maar 4 man op het water.
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Henk gaat het nog wel goed met je? Je geeft je vrouw toch een kleintje om zelf wat meer vrij te krijgen!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Dat werkt alleen het eerste jaar ger haha, maar tot uur of 2 is schell nog goed te doen vandaag ik ga rond 11
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag helaas moeten missen wegens verplichtingen. .. maar morgen is de wind volgens mij nog wat meer NW.. dus dat word weer eens een dagje Andijk Ben er om een uurtje of 12
|
|
|
Giertje
|
Henk ongelooflijk wat een mega sprong zag ik je maken vroeg me even af wanneer je weer naar beneden zou komen. Ja Frank we miste je al maar morgen weer een dag.
|
|
|
the littleman
|
Ik kan morgen ook eindelijk weer is...... Tot morgen rond 11 uur.
|
|
|