Giertje
|
Wat een Top dag weer op Schel met de 9 meter edge. Morgen weer zo dag.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zeker een lekker dagje ..goed met mijn 9 mtr kunnen varen. Wintertijd heeft ook zo zijn voordelen ...was lekker rustig vandaag zo,n 20 kiters op het water en geen beginners die met hun kites op 12 uur staan.. Morgen weer.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was er om 12 uur toen leek het nog niet veel drie man met een 12 meter dus dacht weer shit net tekort. Maar ging prima met de 9 en de Duke. Niet koud en lekker rustig
|
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 13:00 Wijk pierrrrrr morgen
|
|
|
Giertje
|
Kom toch ge woon gezellig naar Schellinkhout Peter straks krijg je nog zeebenen met dat kiten op Wijk
|
|
|
|
zwafra
|
Lekker dagje. . had vandaag had mijn 7 mtr erop staan, maar mijn 9 mtr was lekkerder geweest. .de voorspellingen was dat het 30 +knp zou worden maar dat viel wat tegen. Hopelijk morgen weer zo,n dagje..
|
|
|
|
Giertje
|
Best een leuke dag gehad met de 7 maar ik denk er over om toch een 8 edge er bij te nemen. Het kon beter.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen beetje zelfde als vandaag denk ik.Dinsdag de meeste wind voorspeld hoop dan de 8 meter weereens te gebruiken6
|
|
|
@LaurenS
|
Zo naar wijk met de 8, yehhh 35 knots
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ivm kerstperikelen al onderweg naar het gezellige schellinkhout cu Edit: geinig ik post het om 10:24 maar kitehigh heeft nog zomertijd en toont 11:24
|
|
|
zwafra
|
Heerlijk dagje op schellinkhout de beste van de afgelopen dagen... Alleen WIE HEEFT MIJN OZONE Edge 9 KITETAS PLUS GLOEDNIEUWE POMP MEEGENOMEN.. lag bij het infobord ..laat even weten als je deze per ongeluk heb meegenomen..
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk gevaren met opnieuw de 9m @Frank k#t van je tas. Hopen dat ie snel terug komt
|
|
|
Giertje
|
Frank ongelooflijk het moet niet gekker worden. Je ziet het maar weer God straft onmiddellijk kiten op eerste kerstdag.
|
|
|
Wanda
|
Frank, Arjan heeft per ongeluk je tas meegenomen???? Heb je een berichtje gestuurd
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen op tijd na 1en minder wind
Waait de hele dag lekker morgen met 30 plus ,daarna meteen door naar het kerstdiner
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen op tijd na 1en minder wind
Waait de hele dag lekker morgen met 30 plus ,daarna meteen door Morgen op tijd na 1en minder wind
Waait de hele dag lekker morgen met 30 plus ,daarna meteen door naar het kerstdiner Hoop het de wind lijkt hier alweer stukje minder . Half 11 op schell
|
|
|