MEGALOOPBEUN
|
goedenavond allemaal morgenmiddag ben ook ik weer van de partij JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er naar uit dat het weer eens een mooi/gezellig dagje kan worden op mijn favoriete spot...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat is vast geen Wijk aan zee Frank ? Waait wel harder daar
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was Lakkah op Wijkie met de 11 meter, heerlijk in de 55 plus corner.
|
|
|
zwafra
|
Het was weer een top dagje op schellie veel oude bekenden lekker windje ...nieuwe kites die top zijn ...wat wil een mens nog meer
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooie foto,s zeg zelfs zwaffie staat er op maar die heeft weer geen loozers boek, nou hier dan voor Frank, , Hoe bevallen je nieuwe kites trouwens, in vergelijking met de edges ? Wanneer zijn ze in de test ? Zag wel dat Joosie met zijn edges hoger springt dan jou, hoe kan dat ??
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Je moet je Avatar aanpassen Frank staat nog Edge op Oh ja heb er ook een nieuw speeltje bij Soul 10m
|
|
|
zwafra
|
Mooie kite Theo. ..maar een 10 mtr soul is toch voor de wat krachtiger wind...stap je helemaal over op foil kite's je kan vandaag wel even testen het gaat weer wat waaien..ik ben om een uurtje of 12.00 op Schellie .
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb nog twee Drifters een 7 en 9m voor op het wave boardje de Soul 10 en 15 voor op het twintippie De Soul 10 is inmiddels ook goedgekeurd
|
|
|
|
Langbeest
|
Switchblade de deur uit Theo??
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Mooi daggie vandaag , gelukkig kon het werk niet doorgaan . Morgen wordt overpowered varen denk ik.
|
|
|
zwafra
|
Ik vrees het ook henk .. Morgen 40 + voorspeld Maar ga zeker even kijken op Schellie
|
|
|
the littleman
|
Morgen 8.30 het water op schellie, daarna megaloop en daarna naar wijk als het te doen voor mannen met normale ballen;)
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waait al te hard helaas ja ja op naar de 20 meterrr. Was lakkah vanmorgen op Schel. ,s middags naar de Loepers, mannen met echte balle, ongelofelijk
|
|
|