|
Phyxsius
|
@ Alferink: Heb je toevallig van gisteren foto's van een oranje Waroo 7m ? Ik stond op het water van 18u tot 21u, meestal in de kom voor het vogelgebied... . M'n maatje had een zwarte-roze Vegas 9m. Ook die foto's zijn welkom !
|
|
|
ROBST3R
|
@ Alferink: Heb je toevallig van gisteren foto's van een oranje Waroo 7m ? Ik stond op het water van 18u tot 21u, meestal in de kom voor het vogelgebied... . M'n maatje had een zwarte-roze Vegas 9m. Ook die foto's zijn welkom ! Jij bent die BELG?
|
|
|
Phyxsius
|
yes, ik ben die BELG jij bent degene die m'n kite opgelaten heeft ?
|
|
|
Alferink
|
@ Alferink: Heb je toevallig van gisteren foto's van een oranje Waroo 7m ? Ik stond op het water van 18u tot 21u, meestal in de kom voor het vogelgebied... . M'n maatje had een zwarte-roze Vegas 9m. Ook die foto's zijn welkom ! Jullie waren een eindje downwind aan het varen van mij, helaas ik heb alleen foto's dat jullie op de achtergrond voorbij komen. Geen foto's van jullie zelf. Heb jullie wel gezien hoor, maar zover kan ik nou ook weer niet in zoomen Volgende x beter. Mooooorgen ochtend, liefhebbers liefhebbers??? Ik ben erbij erbij erbij jaaaaajajajaja
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zooo, net kwamen er stoten op AWD voorbij van 50kn+ (over de 90km/u). Ik hoop dat niemand zo gek is geweest zijn kite op te laten. Vanochtend was het nog wel te doen. Helaas ziet de komende tijd er zeer slecht uit Logisch als ik nieuw materiaal heb en O naar (b)lowlands gaat Veel plezier in Biddinghuizen O, en denk om je rib
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Morgenochtend nog een kans! (Als RP niet te lang in bed blijft)... TJa, er zijn ook mensen die moeten werken door de weeks Jochen
|
|
|
Alferink
|
Eb en vroeg, dus slufter is nog rustig denk ik, plus dat de tijd tussen uit je bed komen en op het water staan tot een minimum word beperkt (t.o.v. playa oid) Morgenochtend 0700 ga ik kijke wat de wind aan het doen is, is het goed. Half 8 in de auto en uur of 8 @ sluf
|
|
|
|
Lieketjee
|
morgen om 11 uur ben ik op 't autostrand....is er nog iemand die vervoer zoekt vanaf r'dam???
|
|
|
thomasr
|
morgen om 11 uur ben ik op 't autostrand....is er nog iemand die vervoer zoekt vanaf r'dam???
haha ik zoek ongeveer altijd vervoer, maar morgen heb ik precies vervoer van mn ouders.. maar dat kan ook b'dam worden, maakt niet uit, is ook chill
|
|
|
|
Alferink
|
@ alferink.......ik was samen met m'n maatje een stuk upwind van jullie aan het varen ...dinsdag avond tussen 1800 en 2100..... was inderdaad echt te ziek voor woorden wat een russs ...zo hoog echt niet noormaal nu nog effe proberen wat meer te gaan landen ... 9m shockwave en 9m raven daar mischien nog per ongeluk een kiekje van tussen de overgebleven 795 foto's alvast bedankt.... Hahaha dat was recht tegen het licht in , dan krijg je zo'n effect. Zometeen SLUFTER JAAAAAAAAA
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Zometeen SLUFTER JAAAAAAAAA
Zou opschieten blijft niet veel van over zo te zien
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Zow morgenavond eindelijk richting Zuid-Frankrijk cheer Alleen zonder nieuw boardje
|
|
|
|
Lex
|
hmmm, wij gaan zo toch maar ff kijken, neem me skimboard wl mee voor de zekerheid
|
|
|
thomasr
|
heheh lex ik doe pcies hetzelfde golfsurfplank hebbie trouwens op de br.dam weinig aan of niet? denk dat er tot 2 uur sowiezo genoeg is voor de 12 hoor...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Het is al 12:15 uur en de wind is nog steeds 9,0 m/s Genoeg voor een C 12m2 of SLE 9m2 De komende dagen en het weekend wordt niets :'( Volgende week dinsdag weer op zijn vroegst
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zo, weer terug van een sessie met RP (ofwel: kort maar krachtig!).
Wind was wel ok, niet heel hard, knoopje of 16-17....maar aardig te varen met de 11. Jammer dat het vloed werd op de Sluf, die golven hielpen af en toe niet echt mee (zeker omdat je er parallel op vaarde)
Maar toch ff lekker daggie zo! Nu nog wat nuttigs doen...na het weekend is de wind ook meteen weer goed terug! Dus laat die avondsessies maar komen!
|
|
|
ROBST3R
|
Ja kan ook! Maar opzich kan zo'n forum wel overzichtelijk werken, maar we kijken wel joh.. je hebt gelijk dit is ook een forum. Hoe het loopt loopt het.
Loopt wel aardig:) Maar waar is Ronnie gebleven?
|
|
|
Alferink
|
Jullie waren allemaal te laat, was smorgens belicimo belicimo.
|
|
|
JO'Neill
|
Johoooo...terug van Hurghada!! Top tijd gehad! 10 van de 12 dagen dat we daar waren kunnen kiten!! Meestal met mn 9! (heb alleen een 9 ...) af en toe met de 14 van Mauro... Zal kijken om van de week even een verslagje te schrijven met wat fotos.... Kan niet wachten om weer te knallen op de playa!!
|
|
|