fun bandita
Geen avatar
|
Weer terug van Rockanje en was toch weer even lekker om op het water te staan (af en toe wat te weinig wind), morgen weer ergens present!
Sebastiaan (Hard2Handle), aangenaam! Weer een gezicht van het forum bij een profiel
Iemand toevallig nog een barretje kwijt, heb er weer is een gevonden...
Hi Yoram,
Ik het een Naish bar? Las elders dat WilcovanDijk1 zijn bar was vergeten op Rockanje.
Zijn nummer stond erbij: 06-4631127
groet, Jen
|
|
|
|
Yoram
|
Hi Yoram,
Ik het een Naish bar? Las elders dat WilcovanDijk1 zijn bar was vergeten op Rockanje.
Zijn nummer stond erbij: 06-4631127
Ik heb Lucie die in het gevonden topic heeft gereageerd mijn telnr ge-maild. Ik heb zelf overigens geen nummer op de bar kunnen ontdekken op de parkeerplek van Rockanje. Ga er vanuit dat jij voor dezelfde eigenaar als Lucie (onder account WilcovanDijk een oproepje hebt geplaatst reageert?
|
|
|
fun bandita
Geen avatar
|
Yep,
Hebben jullie al contact gehad? Ik ken Wilco persoonlijk niet, maar lees voor en na een dagje kiten, of zoals vandaag: kijken altijd even wat er speelt in de omgeving. En zag dat hij zocht en jij vond, maar beide op andere locatie op de site. Heb me er tegen aanbemoeid, maar zag pas later dat er een gevonden voorwerpen gedeelte was.
Beginner he, ik moet toch ergens van leren en vind het een leuke en handige site.
|
|
|
Yoram
|
Net een mailtje terug van hem gekregen, voor 95% zeker inderdaad zijn bar. Dank voor je attentheid ieder geval
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
hebben we nu een tweede Morres? Verklaar je nader, 1 is toch al (te)veel? hij promoot de Park zo lekker, haha
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
hebben we nu een tweede Morres? Verklaar je nader, 1 is toch al (te)veel? hij promoot de Park zo lekker, haha Als je net parkjes hebt gekocht dan moet je wel zeggen dat ze goed zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hij promoot de Park zo lekker, haha Oh, dat bedoel je Nu heeft Morres zich al behoorlijk ingedamd met het promoten van dat niet-meer-Friese-zeilmerk Moet de Parkjes nog varen, evenals de C4. Ben benieuwd Ok, vandaag:- de Regen lijkt (do not kill the messenger) verbannen te zijn naar morgen - het getij is laag dood tij van 10:00 tm 15:00u (let op: minder laag als normaal) - windvoorspelling qua kracht prima: 18-24kn gem. Nu al 21kn Enige wat mij zorgen baart is de windrichting: die kan varieren tussen de ZZW en ZW. Met de eerste is het langs zowat alle Noordzeespots schuin aflandig
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Klinkt zeer geschikt, hoogste tijd om er op uit te trekken dan maar!!
Zeker geschikt Alleen wellicht niet voor de downwinder, want schuin aflandige wind is dan niet prettig.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Rockanje is toch prima met ZZW en zelfs de bdam zou kunnen toch?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Wassenaar kan meer ZZW handelen dan spots meer naar het zuiden. Ik ga denk ik maar gewoon hier varen..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Lauw: Je maakt een denkfout: je kijkt naar de hoek Check BrHvGt en op Ijmuiden. Daar is het veel meer ZW (220-225°) Er staat nogal wat puinzooi voor het meetpunt op hoek dankzij die rot-MV's die zowel in kracht als richting beinvloeden Zie je wel: werken is slecht voor een mensch. Jij lijdt nu al aan de symptonen van acute werk-korsakov!
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
hij promoot de Park zo lekker, haha [/quote] Maar het is dan ook een lekkere kite Zit te denken waar ik heen ga. Wilde naar Kijkduin maar daar is de wind te aflandig. Misschien toch maar naar Playa rijden en wandelen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@ Lauw: Je maakt een denkfout: je kijkt naar de hoek Check BrHvGt en op Ijmuiden. Daar is het veel meer ZW (220-225°) Er staat nogal wat puinzooi voor het meetpunt op hoek dankzij die rot-MV's die zowel in kracht als richting beinvloeden Zie je wel: werken is slecht voor een mensch. Jij lijdt nu al aan de symptonen van acute werk-korsakov! Ik heb het door inderdaad;-) er liggen nog opties open:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Klinkt zeer geschikt, hoogste tijd om er op uit te trekken dan maar!!
Rob zei het al Ik heb het door inderdaad;-) er liggen nog opties open:)
|
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Sebastian (Hard2Handle), aangenaam! Weer een gezicht van het forum bij een profiel Nice to meet you dude! Weet niet of we een pomp missen, als het een rode ozone pomp is dan wel. of misschien is het de slingy pomp van Rob.
Nope zo een was het er niet. Zal hem wel even opgeven bij gevonden en vermist... Dude's wat gaat het worden vandaag? Lastig met deze richting....is Playa nu niet ook gewoon schuin aflandig?
Playa is gewoon goed te doen hoor voor beginners, in het ergste geval drijf je af naar het vogel gebied als je in de problemen komt en krijg je een prent...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Michiel waar zit je vanmiddag voor een wisseltruc? Ik pak je hint wel op hoor Gisteren was er te veel Zuid in de richting en dat geeft een 3x niks sessie op de Paalnee. Maar ik zie er wel een w-tje inzitten mmm twijfel en ik ben er pas einde middag helaas......
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ben niet zozeer beginner, enkel is mijn playa kennis niet zo groot Ik ben geneigd naar Rockanje te gaan vandaag, sowieso niet aflandig..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Michiel waar zit je vanmiddag voor een wisseltruc? Ik pak je hint wel op hoor Haha, daar ben ik altijd voor in John @ Jarno: je hebt gelijk. Wat John al zegt is teveel zuid helemaal ruk op paalnee. En de voorspellingen zijn dat het variabel is tussen ZZW en ZW. En dat betekent vooral op HvH en scheveningen dat het daar net aflandig kan zijn af en toe. Al een paar graden is daar echt helemaal ruk Ga nu even boodschappen doen, daarna inpakken en....ergens heen... Nog nie helemaal uit
|
|
|