ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
zo vandaag een goede dag gehad op oostvoorne. vanaf 0900 tot 1600 en lekker gaar nu, 2 volle dagen geweest en is zo in het begin best intensief.
het weer vond ik voor de 12 in de ochtend erg lekker, maar na de windhoos en dat het een helemaal stil werd vond ik wat minder. vond het erg druk worden en dat belemmerde het leren wel een beetje, heb vaak die toch maar hem even voorbij laten gaan momenten gehad.
verder nu een paar dagen niks weer dus medio volgende week weer eens proberen. mischien dat er iemand een x tijd en zin heeft om mee te gaan vanuit alblasserdam
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ga mijn geld zetten op morgenmiddag na 15:00 uur. volgens de berichten en prognose buienradar wordt de regen dan minder of helemaal droog. tevens komt het water dan weer op.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Wisselende berichten vandaag, laten we hopen dat morgen nog wat goeds brengt dit weekend?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Klote zooi, had ik op mijn manier lekker kiteloops en kiteloop backrolls op mijn GoPro staan vanuit de lijnen. Is die !@$!#$ al na een half uur beslagen. Kan dus niets meer zien.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja kan niet anders zeggen dan lekker gevaren te hebben. Ben 12uur op Scheef het water op gegaan. Eerst met de Ozone 11m2, daarna met de nieuwe 2012 Torch 10m2 en weer overgestapt naar de Ozone 9m2.
Het was bijna aanlandig en dikke bakken, maar ging lekker. Omdat het nagenoeg aanlandig was maar niet al te gekke trix geprobeerd. Als de kite crashed gegarandeerd dat er een dikke bak in komt.
|
|
|
Yoram
|
Vond het vandaag helemaal niks. Kwam in de avond aan, meet 30 - 35kn. Nadat ik de spiertjes onder de 8m net warm hebt gemaakt kakt de hele boel in.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was wel aardig op de Playa vanmiddag van 14.30 tot 18.30 met mijn 9m2 daarna ging de wind nog even goed aan voorde 7 m2 maar was het net een buckelpiste. Plotseling was het helemaal over, uiteindelijk om 20.30 de handdoek gegooid.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Klote zooi, had ik op mijn manier lekker kiteloops en kiteloop backrolls op mijn GoPro staan vanuit de lijnen. Is die !@$!#$ al na een half uur beslagen. Kan dus niets meer zien. Oow, was jij dat met die zaklamp op je hoofd?
|
|
|
|
rich@rd
|
zo vandaag een goede dag gehad op oostvoorne. vanaf 0900 tot 1600 en lekker gaar nu, 2 volle dagen geweest en is zo in het begin best intensief.
het weer vond ik voor de 12 in de ochtend erg lekker, maar na de windhoos en dat het een helemaal stil werd vond ik wat minder. vond het erg druk worden en dat belemmerde het leren wel een beetje, heb vaak die toch maar hem even voorbij laten gaan momenten gehad.
verder nu een paar dagen niks weer dus medio volgende week weer eens proberen. mischien dat er iemand een x tijd en zin heeft om mee te gaan vanuit alblasserdam
nog een alblasserdammer wat leuk!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vandaag wordt een mooie dag. beetje regen nog, vanmiddag vanaf 1400 droog. vanmiddag autostrandje pakken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een regen! Ik kan straks in de straat kiten want het riool kan het niet aan vandaag wordt een mooie dag. beetje regen nog, vanmiddag vanaf 1400 droog. vanmiddag autostrandje pakken.
Zou best eens kunnen kloppen. ..balen voor mij want dan heb ik weer verplichtingen Wie maandag morgen? Benjooh?
|
|
|
Benjooh
|
Wat een regen! Ik kan straks in de straat kiten want het riool kan het niet aan vandaag wordt een mooie dag. beetje regen nog, vanmiddag vanaf 1400 droog. vanmiddag autostrandje pakken.
Zou best eens kunnen kloppen. ..balen voor mij want dan heb ik weer verplichtingen Wie maandag morgen? Benjooh? Als het morgenochtend waait ben ik van de partij! Uurtje of 6 hier voor de deur?
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
nog een alblasserdammer wat leuk! yeb, doe je al lang kiten dan ?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
vandaag wordt een mooie dag. beetje regen nog, vanmiddag vanaf 1400 droog. vanmiddag autostrandje pakken.
Misschien kom ik ook even polshoogten nemen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
waar zien jullie op maandag wind? Anyways ik hoop vanmiddag nog een sessie te boeken. Of straks naar Ouddorp of vanmiddag Noordzee.. wat gaat het worden...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik blijf thuis vandaag, wordt net wakker met te veel koppijn. Dan een stuk gaan autorijden en kiten, dat wordt niets...
|
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Misschien kom ik ook even polshoogten nemen Olten, kom gewoon straks ook een kijken! Ik ga om 13:00 rijden.
|
|
|
denlod
Logs: 0 | 2 uur
|
Nog mensen welke straks gaan kite op oostvoorne?... ben er nog nooit geweest is het aan te raden met deze wind heb geen zin om in noordwijk te gaan beuken tegen de golven van 3 meter hoog...
|
|
|