|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
@Sterretje, Je hebt ons allemaal gek geluld over Len10 dit Len10 dat, maar dat je je zo slaafs heb gedragen valt me een beetje tegen!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Sorry Evan, maar een paar foto's tussen door moet toch wel kunnen? Als dat niet zo is haal ze dan maar weg, heb ik geen probleem. Dan upload ik er wel een hoop in de gallerij.
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
mmmmmmmmmmmmmmm me likey Susi long time..... trouwens wie gaat er over de smileys op KH, deze staat twee keer bij de keuzemogelijkheden...
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Had actuele al gezien Sebastiaan:http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=41182.0 Smileys moet ff in duiken als je het echt zo'n ramp vind.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Smileys moet ff in duiken als je het echt zo'n ramp vind.
Geen ramp dude, niet echt belangrijk, viel me alleen op de laatste keer, daarvoor was het me nog nooit opgevallen...
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik ben bezig het iets duidelijker te maken. Hopelijk morgen eerste shizzle die ik kan laten zien:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dat is echt klooote, die geotool zuigt man!
Als die ambtenaren dan ook eens iets afmaken!? Waar zijn de windstoten gebleven? Alleen als je op een meetpunt klikt zie je een heeeel, minuscuul (Nanotechnologie?) klein grafiekje waar geen brood van te bakken is Ik zie graag ook de nummerieke data erbij...maarja, een ambtenaar en ambities
|
|
|
KappuhH
|
Even kitehigh bellen en door de secretaresse door laten verbinden naar de afdeling 'Smileybeheer' Volgens mij heeft iedereen hier te lang niet gevaren
|
|
|
|
R.B.
|
Kijk dat is nog is de dag leuk beginnen. Je start je computer, check het topic van R'dam en dan zie je de foto's van Suzi Mai.
Altijd dat eindeloze gelul over wind en kitesurfen blablabla. Laten we lekker fylosoferen over de lenigheid van Suzi.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Het eerst waar ik naar keek was eigenlijk de windvoorspelling , die is ook weer aardig gewijzigd? Lijkt alsof de voorspelde wind van zaterdag nu over de komende 3 dagen is verspreid. En daarna zag ik ook Suzi Mai.....die pica's zijn zeker nie verkeerd!
|
|
|
Spoon
|
Dus? Zaterdag weer niet??
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De voorspelling zijn erg verschillend als ik online kijk, ik denk dat het zaterdag gewoon lekker gaat waaien. Ik heb er een goed gevoel over.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
denk ook wel dat het gaat waaien. Verwacht alleen geen 30knopen meer..:-(
|
|
|
martijn
|
Haha het heeft lang niet gewaait zie ik! Foto's op internet lijken altijd mooier. In het echt ziet ze er een stuk minder mooi uit.. en aan foto''s heb je niet heel veel he Anyway, ik heb een goedkope vlucht gevonden met Etihad airways naar kaapstad deze winter. Alle reviews op internet zijn lovend over deze maatschappij. Is er iemand hier die ervaring heeft met deze maatschappij?
|
|
|
KappuhH
|
kitehigh secretaresse
Foto's???
|
|
|