Yoram
|
Wtf... Het waait hier in rotterdam centrum!!!!
laat maar.... zucht
Hier waait het ook, maar aan zee geen zuchtje
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
ik ben bezig het iets duidelijker te maken. Hopelijk morgen eerste shizzle die ik kan laten zien:)
Ik ben echt benieuwd want ik had vanochtend een inzinking toen mijn oude betrouwbare actuele waterdata link het niet meer deed! Van Evan heb ik al gezien dat het echt een upgrade wordt inderdaad! super
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Lees net op Facebook iets over flitspalen op de Haringvlietdam (Hellevoetsluis/Stellendam). Schijnbaar in beide richtingen. Ik lees dit slechts, weet dus niet of dit ook werkelijk zo is, iemand die het hier weet???? Let iig effe op als je er de volgende keer overheen vliegt, en niets tegen de duitsers zeggen natuurlijk....
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Wil ik wel een keer uitproberen ....................................... ...... Die secretaresse natuurlijk.
|
|
|
Yoram
|
Lees net op Facebook iets over flitspalen op de Haringvlietdam (Hellevoetsluis/Stellendam). Schijnbaar in beide richtingen. Kan het niet vinden, ligt dat toevallig op de N15, A15 of A20? Trap op deze wegen toch flink het gas in (meer dan 50km is niet zeldzaam)....
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
zal morgen middag eens op letten, zou wel zuur zijn... dat is de enige plek dat je nog/weer ff kunt inhalen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
N57 Tussen Hellevoetsluis en Stellendam
Gewoon niet te hard rijden, dan had ik dit jaar al €400,- meer te besteden gehad Durf de post niet meer op te halen...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik rij gemiddeld als ik naar Brouwersdam, Rockanje en Ouddorp ga toch overal ongeveer 20 km/u te hard. Ik heb dit jaar nog geen een boete gehad. Wel even afkloppen natuurlijk. Je moet vooral goed opletten en de flits informatie volgen.
|
|
|
joey
|
Morgenmiddag wel een lekker windje na een flinke plens regen.
Zaterdag wat minder wind, maar wel vaarbaar. Hoop dat de voorspellingen nog wat naar boven worden bijgesteld.
|
|
|
|
gerard560
|
ik heb nog geen flitspaal gezien op de dam
en dat 90 km bord is alleen bij nat wegdek ik kom er dagelijks werk in stellendam dus als er iets staat hoor je het van me
mvg gerard
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Lees net op Facebook iets over flitspalen op de Haringvlietdam (Hellevoetsluis/Stellendam). Schijnbaar in beide richtingen. Ik lees dit slechts, weet dus niet of dit ook werkelijk zo is, iemand die het hier weet???? Let iig effe op als je er de volgende keer overheen vliegt, en niets tegen de duitsers zeggen natuurlijk....
Ben er afgelopen donderdag nog overheen gevlogen. niets zien staan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Je moet vooral goed opletten en de flits informatie volgen. Hiervoor 5 jaar boetevrij, en afgelopen keren gepakt vanuit undercover wagens van het KLPD. Dus geen flitssers maar wel opnames. Ben niet staande gehouden... Helaas, Eddie Lansink gaat winnen zaterdag vrees ik, echt FS Speed 3 weertje....
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Maar hopen op een afterworksessie! Verlopig is het weer aarde donker hiero met flink wat gedonder en gebliksem.
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Volgens de voorspellingen moet dat er wel in zitten! Weerwaarschuwing is geldig tot 16:00.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
okee nu zaterdag niets meer wordt.. vanavond dan maar? Ik ga denk ik eens naar ouddorp...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
vanaaf ergens, morgen airmiles en zondag zondigen Ouddorp? heb ook wel zin in een retourtje sluf.
|
|
|
rocket man
|
idd zaterdag niks meer over op wg pro, blijf hopen op de rest: dus vandaag after work en zondag
|
|
|
|
R.B.
|
Bye bye zaterdag an welcome zondag. Laat de voorspelling nu maar een keer zo blijven.
|
|
|
DennisH
|
Ik sta te popelen om vanavond een sessie te doen op oostvoorne... Maar ja, wat zal het weer doen?!?!?!??!? Om de minuut de weersites in de gaten aan het houden, is dat gezond?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik sta te popelen om vanavond een sessie te doen op oostvoorne... Maar ja, wat zal het weer doen?!?!?!??!? Om de minuut de weersites in de gaten aan het houden, is dat gezond?
als dat niet gezond zou zijn, zou ik nu al dood moeten zijn..
|
|
|