Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ja het was wel echt leuk, af en toe even wachten op de wind, maar leuke kleine golfjes, top.
Het aanbod voor morgen staat nog steeds hoor! Dat gezwem en gedoe is echt k ut. We twijfelen nog tussen de dam of kijkduin, even kijken wat de wind gaat doen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@evan, tja vriendinnetje zit ineens met een hand in het gips, dus moest haar helpen vandaag met de alledaagse dingen :-( Had gehoopt nog ff te kunnen gaan, maar was al te laat en wist niet of er iemand op kijkduin zou zijn. Morgen dan maar!
Betreft natte kites, ik word er gek van. Laatste weken steeds nat opbergen :-( Nu zag ik dat ik mijn 9m iets te lang vochting in de tas had gedaan.. weerplekken erin :-(
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@evan, tja vriendinnetje zit ineens met een hand in het gips, dus moest haar helpen vandaag met de alledaagse dingen :-( Had gehoopt nog ff te kunnen gaan, maar was al te laat en wist niet of er iemand op kijkduin zou zijn. Morgen dan maar!
Betreft natte kites, ik word er gek van. Laatste weken steeds nat opbergen :-( Nu zag ik dat ik mijn 9m iets te lang vochting in de tas had gedaan.. weerplekken erin :-(
Nickname "Brouwersdam" heet ook Laurens.... Nat opbergen is wel een hel ja, zelfs uithangen in een schuurtje doet niet veel met dit weer.
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Rudo. ik ga morgen ochtend naar rock. heb om tien uur afgesproken dus mocht je mee willen rijden pb maar ff dan
|
|
|
Evan
Administrator
|
Need a ride zondag... iemand?
Kan je alleen een terugreis vanaf de Bdam aanbieden, als je naar de carpool van Ridderkerk oid kan komen zou Edwin je heeeel misschien mee kunnen nemen naar de dam.
|
|
|
Ed.
|
Need a ride zondag... iemand?
We zijn er nog niet uit, als het de dam wordt kan je wel meerijden!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Top, maar Rockantje... kweenie. Damm klinkt beter, hoe laat zou dat zijn? Of ZM...
|
|
|
|
|
S3
Logs: 0 | 618 uur
|
Ik kan vandaag alleen in de ochtend. @Dutchy en Mich@el ik zie jullie op Rock.
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@rudo: wij vertrekken rond 11.15 vanuit Waalwijk naar ZM. Komen langs Dordt. Is nog ff onduidelijk of er nog een plekje vrij is. Durf jij met vreemde mannen in de auto? ( zou het liefst hvh-scheef downwind doen, lijkt vooralsnog mogelijk.....) Ff contact leggen met de service.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere een lekkere ruige sessie gehad op de zm, af en toe echt mega vlagen daar, één vlaag was zo hard dat iedereen (+/- 6 man in de poel) incl. ik van z'n board getrokken werd, echt bizar. Na de vlaag moest ieder weer naar z'n board zoeken. Naderhand op AWD gekeken, bleek een vlaag te zijn van 21m/s. Veel plezier vandaag dude's , ik heb andere dingen te doen...
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Windje begint aan te trekken! Wordt weer en epic hoogwater loopsessie op de Brouwersdam!
|
|
|
Ed.
|
Ik ga ook maar eens rijden richting de dam! Rudo je bent al voorzien? Anders bel je even?
Veel plezier allemaal!
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
ZM was verkeerde keuze vanmiddag: gruwelijke stroming en klotsbak. Er stond ook redelijk veel wind .Hopelijk was de Dam beter voor de mannen daar.... Hebben ons desondanks prima vermaakt.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Was weer een lekkere dag op Rockanje!!! Zonnetje, dikke golven met een klein beetje klots.. haha En lekker lopen stoeien met mijn C4-7m... Opzoek naar de timing.. haha.. komt wel een keer!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Zo wat een pot rammen op de zandbrommer vandaag! Iedereen nog bedankt voor de lift aanbiedingen. Ron was de prima chauffeur. Wat een bakken, zaten erbij van 4m, werd er eng van. En als afsluiter m'n 7m doormidden gevaren.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo wat een pot rammen op de zandbrommer vandaag! Iedereen nog bedankt voor de lift aanbiedingen. Ron was de prima chauffeur. Wat een bakken, zaten erbij van 4m, werd er eng van. En als afsluiter m'n 7m doormidden gevaren.
Toch niet je nieuwe?
|
|
|
|