|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Morgen / maandag nog iemand in voor 12m sessie op de zandmotor tussen 10:00 en 14:00?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Zo wat een pot rammen op de zandbrommer vandaag! Iedereen nog bedankt voor de lift aanbiedingen. Ron was de prima chauffeur. Wat een bakken, zaten erbij van 4m, werd er eng van. En als afsluiter m'n 7m doormidden gevaren.
Toch niet je nieuwe? nee die Rise 2010 uit mn advertentie. Kan er beter 2 van 3.5m van maken... verwacht de 7m Razor binnenkort
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
nog iemand naar rock? rond 13:00 uur?
|
|
|
Zkatez
|
Ik hou het weer van vrijdagin de gaten. Nog iemand anders die vrijdag gaat?
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Morgen nog iemand in de startblokken voor de rock? van 11 tot 14 lekker laag water dus dat moet goed te doen zijn!
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Zou graag willen, maar heb school en geen lift. En m'n 17m is nog niet binnen Edit: Die heb ik dus niet nodig morge.. keek naar vandaag haha.
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ja als het waait wel. rock heeft de voorkeur ivm werkzaamheden in de buurt.
|
|
|
S3
Logs: 0 | 618 uur
|
Ik ben morgen van de partij. Het is in de ochtend laag, dus Rock is een optie.
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
@s3, @markus rond negenen half tien parkeerplaats rock. eerst ff vrouwtje naar dr werk brengen en dan meteen door.
|
|
|
S3
Logs: 0 | 618 uur
|
Tussen 9 en half 10 gaat lukken, om 8:30 is net even te ambitieus Ik zie jullie daar.
|
|
|
Zkatez
|
Wel vroeg hoor en koud, maar goed de zon schijnt. Ik kom ook.
|
|
|
|
|
|
perro
|
Dat valt toch wel mee? ik heb maar een lang stuk nodig van 3 meter breedt.... greetz, jack
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Cool! Speedkiters! Lijkt me spectaculair om te zien. Stond er ook bij wanneer ze komen? Overigens verandert de motor enorm snel. De laatste keer dat ik er was (5 maanden geleden), kon je niet snel naar de binnen lagune. Nu ligt hij relatief dichtbij de inham. Check de foto maar van die stokbroodvreters ;-)
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
volgens de baggeraars... is de zandmotor maar tijdelijk en moet hij rond de zomer langs de kust verspreid zijn, en op de plekken terecht zijn gekomen waar ze hopen.. en als dat klopf komen er ieder jaar zandmotors.. ik geloof rond 14 over de hele kust
|
|
|
perro
|
Dat kan dan nog gezellig worden met al die mooie plekken Nee, ik denk niet dat de "stokbroodvreters" komen. Maar wel leuk dat ze een pietsie jaloers zijn en het zelfs op hun sites vermelden in Frankrijk. De zandmotor is dan waarschijnlijk toch wel iets bijzonders... greetz, jack
|
|
|