ica84
Geen avatar
|
Robin ik doe met je mee al zal ik er wat later zijn op zn vroegst om 18.30
|
|
|
R.B.
|
volgens mij heeft Leon een nestje gemaakt met Marieke. Hahahaha
|
|
|
Leon.
|
volgens mij heeft Leon een nestje gemaakt met Marieke. Hahahaha
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie? ;-) Wat ik overigens wel heb gedaan is op haar Nobile boardje gestaan een afgelopen vrijdag. Ze heeft wel kleine voetjes zeg.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Hou het op een moodswing. Even een break gehad. ;-) Krijg je met mensen die op leeftijd zijn haha
He baas wil je me wel een ding beloven......... niet dat witgrijze pak he....... Haha, lol, indeed dat pak kan in 2012 niet meer!! Welkom terug! Enne ik zou beginnen met open upwind te varen, daarna kan je misschien een backrolletje proberen
|
|
|
|
Leon.
|
haha wat is er nou toch mis met dat pak?? Wees blij dat het niet roze is! ;-)
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hou het op een moodswing. Even een break gehad. ;-) Krijg je met mensen die op leeftijd zijn haha
Ik ben er 8 maanden tussenuit geweest, ook een dikke mood-swing! Echter jij wint Welkom terug! We moeten snel weer eens synchroon gaan springen zoals vroegah Waar is Marieke überhaupt? Die is praktisch gelijkertijd met niet zo'n heel fijne mentale diagnose van het wateroppervlak verdwenen...
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Ik ben er 8 maanden tussenuit geweest, ook een dikke mood-swing! Echter jij wint Welkom terug! We moeten snel weer eens synchroon gaan springen zoals vroegah Waar is Marieke überhaupt? Die is praktisch gelijkertijd met niet zo'n heel fijne mentale diagnose van het wateroppervlak verdwenen... Oja, die was er ook nog.... Mare Leon, kon je het nog een beetje de laatste keer dat je ging?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Is er hier iemand die kan zien wat de buien straks om 5 uur doen bij de ZM. Ik zit op mijn werk en kan niet op buienradar. Wil graag het water op maar niet met (zware) buien
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Met zoveel sessies achter de rug en altijd tijd om te kiten na t werk begin ik ook n mooi weer kiter te worden, alhoewel de echt heftige regen wel geweest is lijkt t. Misschien dat het na dit spettergebied droog blijft.
|
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Ik wil ook wel ff, alleen geen zin om naar de slufter te gaan.
Iemand zin in een rondje ZM?? (straks)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gaat goed tekeer hier naast mijn flat, wat een vlagen Mijn knieen en rug zijn nog steeds murf van afgelopen vrijdag...en ik hou niet van nattigheid, dan smelt ik...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
eerder vinden mijn kites het niet leuk. Natte zooi.. maaruh ik kijk nog ff aan, ben toch nog druk aan het werk..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
eerder vinden mijn kites het niet leuk. Natte zooi.. maaruh ik kijk nog ff aan, ben toch nog druk aan het werk..
Precies, nat opbergen...ik heb ook delen met witte stof op mijn zeekoeien We hebben niet allemaal zoals Mart een kapitale villa met verwarmt kitedrooghonk erachter
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
De wind nodigt ons uit, maar ik voel nattigheid (een addertje onder het water)... Ik spaar mijn krachten voor een mooiere dag dude's. Moet trouwens wat andere zaken regelen.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Hier in Loosduinen regent het nog. Sla denk ik toch maar over. Maar in ieder geval bedankt voor het kijken naar de buienradar. Laat de spullen wel in de auto loggen. Deze week zal het vast wel een keer droog met wind zijn na het werk.
|
|
|
|
Leon.
|
Ik ben er 8 maanden tussenuit geweest, ook een dikke mood-swing! Echter jij wint Welkom terug! We moeten snel weer eens synchroon gaan springen zoals vroegah Waar is Marieke überhaupt? Die is praktisch gelijkertijd met niet zo'n heel fijne mentale diagnose van het wateroppervlak verdwenen... Oja, die was er ook nog.... Mare Leon, kon je het nog een beetje de laatste keer dat je ging? Jawel! Ik mag niet klagen, duurde niet lang of ik hing alweer lekker in de lucht. Maar moet nog wel even werken aan de conditie. Na 2 uur was ik redelijk op een vrijdag.
|
|
|
|