|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel zo blijf je het lot tarten
Ja sorry, John! Helaas al afspraak gemaakt die ik niet kan cancellen. Maar in de middag ook woei. En aangezien jullie dan al weg zijn toch maar ZM
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ben er al om 06:00 sta heel de week al voor 5-en op dus morgen kan er ook nog wel bij....wtf
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Morgen eerst maar s kijken hoeveel er klopt vd voorspelling en als het er goed uitziet 9u op de sluf anders gewoon in de middag 18m harken op de dam.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Goh, ik denk dat je dan vanaf 17.00 bekenden tegen gaat komen....Laatste beetje wind opmaken.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Om welke bekenden heb je het? Het is voor mij tegenwoordig praktisch onmogelijk nog naar het strand te gaan zonder herkend te worden.
Ohja, dan moet t wel waaien natuurlijk.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Voorspelde woei nu al een stuk minder. Wordt weer een low-end sessie! Ook goed! Overigens staat er al meer woei op HvH
|
|
|
boardron
Geen avatar
|
Moest het inderdaad hebben van de vlagen, maar was desalniettemin toch lekker, kiten met zonsopgang! En nog een verbazingwekkende hoeveelheid mafkezen die er gewoon om 07:00 staat!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hahaha, dat had ik best willen zien. Over een uurtje ga ik ook naar het water
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
whaha vorig jaar ook een keer ochtend sessie op Rockanje gedaan, voor werktijd. Was toen ook zeer druk al. Ik kan helaas pas vanavond en dan is natuurlijk alles al weg :\
|
|
|
|
Yoram
|
Ik heb vandaag maar even overgeslagen Het is nog ver weg, maar hoop dat de paarse kleurtjes voor volgende week donderdag zo blijven staan
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ben ook maar aant werk gegaan, 7m/s was t niet echt waard om te skippen. Zo maar eens naar de dam van de zon en briesje genieten.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik laat het ook schieten denk ik. Beter een avondje suppen bij ons achter en morgen maar een weekendje zee...vaarbaar wordt het toch niet.
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Is dat suppen nou echt de moeite waard? ik zie het weleens voorbij komen, maar vind het er nogal suf uitzien eerlijk gezegt. kan iemand mij uitleggen wat hier de lol van is?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
voor het eerst half in het donker gevaren op sluf, zon moest nog echt opkomen was best lekker alleen net te wienig wind voor de 10...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Suppen kan wat mij betreft niet tippen aan kiten, maar bij gebrek aan beter is het bij ons wel heel mooi om te doen. 5 minuten peddelen en je zit midden in een natuurgebied, mooie lange en gavarieerde route en alle rust. Wij suppen met oude afgedankte surfplanken van 3.60. Koop je voor een schijntje en doen niet/ nauwelijks onder voor de dure boards.
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
ja dus dan sup je als een soort vorm van een goeie wandeling maken, ja dat lijkt me dan mischien nog wel aardig. al ga ik zelf bij gebrek aan wind liever achter de kabel hangen maar evengoed bedankt voor je uitleg haha
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, ff de langste sessie geboekt tot nu toe. Wind was er nog om 11u, daarna even een dipje. Praktisch hele zm leeg...en daarna ging hij voor mijn kite/board combinatie net hard genoeg aan om hoogte te lopen!!! Topsessie (bij zo weinig wind )
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ik zag je gaan michiel! ;-)
vanaf monster zag het er best gezellig uit bij de zandmotor, maar de wind was echt wel prima, inderdaad om 12 ofzo een dipje en daarna nog tot zeker 3 uur prima voor een 12!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dan heb je een goede 12m Jarno, want zo druk als het was in de poel om 11u, zo alleen was ik vanaf een uur of 2 Had je geen last van de stroming op zee?
|
|
|