|
DeStudent
Geen avatar
|
15 knopen op Brouwershavengat tov 11 Windfinder, vanmiddag zou het nog toenemen.
Iemand naar Maasvlakte/Brouwersdam vanmiddag?
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Daar viel mijn oog zojuist ook al op! Wellicht ff slufteren vanmiddag na werk, ff in de gaten houden.
|
|
|
Yoram
|
Meter op het strand hier (Zuid-Holland) is ook aan het toenemen, tikte net nog 19kn aan. Gaan we vandaag misschien nog een dikke verrassing krijgen zoals afgelopen keer
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Meter op het strand hier (Zuid-Holland) is ook aan het toenemen, tikte net nog 19kn aan. Gaan we vandaag misschien nog een dikke verrassing krijgen zoals afgelopen keer laten we het hopen ik ben iig vanavond wel te vinden bij zm
|
|
|
Yoram
|
Als ik het zo zie komt het wel goed, zonnetje breekt zometeen goed door en de windmeter in Katwijk laten nu ook al leuke dingen zien, tikte net de 21kn aan. Oostvoorne word al volop gekite zo te zien Edit : Wind hiero neemt nu ook toe, tikt nu 21kn gemiddeld aan Edit: mnu 23kn
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja, en wellicht de laatste dag van de week! Morgen en zaterdag lijkt het niets te worden. Maar de zondag ziet er al weer beter uit. Kom net van buiten, en het is topweer! Vandaag kon ik geen vrij nemen, morgen ben ik dat wel....
|
|
|
|
|
|
Iw@n
|
Markus is het nog de moeite om naar sluf te gaan vanavond?
|
|
|
|
|
|
jefff
|
Toch nog ff gevaren @ zandmotor met Yoram!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Slufter was lekker, beetje regen maar op het einde nog wat in de zon kunnen varen. Dus geen natte kites, en wel een nat pak . Zo hoort het
|
|
|
kees69
|
Oostvoorne was prina vanavond, geen druppel regen wel een lekker ondergaand zonnetje erbij, topavond!!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Van de week terug gekomen uit Sabaudia, Italië, toch nog 4 sessies kunnen boeken daar. Nu weer vol aan de bak hier, valt wel even tegen. Mocht het zondag nog wat worden ga wel even kijken bij de waterlijn denk ik.
|
|
|
rich@rd
|
Ziet er dik uit!
|
|
|
Yoram
|
Ziet er nice uit zeg
|
|
|
CCaptain
|
Mooie spot man. Is het zo mooi als het lijkt?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@Sebas, nice ziet er uit als een mooie spot :-)
Eind van de midag zou het zomaar wat kunnen zijn, gaan er nog mensen?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@Sebas, nice ziet er uit als een mooie spot :-)
Eind van de midag zou het zomaar wat kunnen zijn, gaan er nog mensen?
Gaat wel goedkomen, het is nu al 7.2 m/s.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zelfs mooier Captain! Mooi zandstrand, best lang ondiep, ik schat 300 meter. Echter waait het daar niet heel vaak. En op zaterdag en zondag valt er daar niet te kiten mits het heel hard waait wegens de drukte op het strand in juni, juli en augustus. Gelukkig had ik mijn SUP board meegenomen, kon ik tenminste nog iets doen op het water.
|
|
|