Yoram
|
Eind van de midag zou het zomaar wat kunnen zijn, gaan er nog mensen?
Als er nog wat thermiek bij komt dan heb ik wel plannen, ik hoop op eind middag/begin avond.
|
|
|
R.B.
|
Ik ga ook ben rond 15.30 uur op sluf. Of heel misschien autostrand want een oude collega heeft les gehad maar wil nog wat tips en hulp.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga ook ben rond 15.30 uur op sluf. Of heel misschien autostrand want een oude collega heeft les gehad maar wil nog wat tips en hulp.
Wat wil je vandaag op de Slufter en/of het Autostrand gaan doen? De windrichting is op dit moment NO-O en dus helemaal verkeerd! Vooral met een beginner wil je dit niet doen!
|
|
|
|
jefff
|
Hoop dat t nog beetje gaat waaien voor de 9m !
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
kijk ze een knallen op sluf en playa. unhoocked back roll dive in to the ground haha love the webcam.
veel plezier op het water gasten
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
kijk ze een knallen op sluf en playa. unhoocked back roll dive in to the ground haha love the webcam.
veel plezier op het water gasten
Waar heb je een webcam van de Slufter, die is volgens mij niet...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
moet je vanaf playa cam kijken kan je alleen de mensen zien die wat verder uit de kust kiten
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
moet je vanaf playa cam kijken kan je alleen de mensen zien die wat verder uit de kust kiten
Ik snap echt niet dat mensen daar gaan kiten!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
zie er net 1 ,op Rockanje 1ste slag, zowat de netten in varen met zn FS. haha
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heerlijk gevaren met 12m en skim in shorty! ondanks weinig wind geen walk of shame!
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Heerlijk gevaren met 12m en skim in shorty! ondanks weinig wind geen walk of shame! Ik heb geloof ik meer gelopen als gevaren. Maar met dat zonnetje erbij was het toch wel lekker.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je was niet de enige Net niet genoeg wind. Zelfs met mijn 12m en TT kon ik op een gegeven moment geen hoogte meer houden. Een skim maakt dan het verschil. Vanmiddag lijkt er iets meer wind te staan. Maar zien is geloven! De windmeter op HvH geeft veel meer wind op dan in werkelijkheid?
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Waar zijn jullie gisteren geweest? Gisteren gaf windmeter HvH eind vd middag een knoopje of 16/17 aan.
Heb m'n spullen maar in de auto gesmeten. Ya never know. Ziet er nog steeds redelijk uit voor vanmiddag en woensdag trouwens ook.
|
|
|
R.B.
|
Ik moet toch eerlijk zeggen dat de wind op playa redelijk goed was. Met de 10,5 konden we gewoon hoogte houden en opzich was de wind redelij kstabiel voor N-NO. Dus Marc, het gaat wel op playa met deze wind.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gisteravond Bdam het licht uit gedaan, stond goed gepowerd met 14m dus waaide zeker wel meer dan 16kn hier en vandaag gaat er nog een schepje bovenop!
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja je was de enige nog op het water toen ik naar boven reed. Het was een mooi avondje
|
|
|
flupje
|
Woensdag ziet er ook wel redelijk uit hoop dat het zo blijft want kan op tijd weg van mijn werk
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gisteravond Bdam het licht uit gedaan, stond goed gepowerd met 14m dus waaide zeker wel meer dan 16kn hier en vandaag gaat er nog een schepje bovenop!
Gelukkig heb ik altijd de windmeter - bij twijfel - bij me. En gewoon 7 - 12kn gemeten in de avond. In de namiddag was het ietsje meer, maar max. 15kn zo schat ik in. HvH stond toen op 20kn+ in vlagen...dat klopt niet. Idd. is BD the place to be met deze weersvoorspellingen
|
|
|
|
Zeeland135
|
@Evan
Was jij dat in de germaniahoek met die kitehigh vlag? Ik vond het met mijn 13 toch maar net aan, had best wat meer wind kunnen zijn.
|
|
|
geloof68
|
vandaag gaat er nog een schepje bovenop!
Wij komen aan het eind van de middag ook die kant op, Bdam ipv Ouddorp ivm easy access?
|
|
|
Timmmm
Geen avatar
|
zijn er nog mensen die vanavond (rond een uur of 6) op HvH gaan kiten? ik ga normaal altijd met een maat van me, maar die moet onverwachts overwerken. in mijn eentje zie ik niet echt zitten i.v.m. de veiligheid (kan aardig waterstarten en wat hoogte lopen, maar meer ook niet), dus wellicht gaan er nog meer mensen die kant op?
|
|
|