Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hoe bizar is dit! Gisteravond weinig woei op zm. Nu knetterende wind!!! En op BD weer weinig. Hoe bizar is dit? Weerbericht is gewoon hetzelfde
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Op BD weinig wind? Heb van 16:00 tot 20:00 met een flink gepowerde 10m gevaren! Man o man, was weer een mooie en warme sessie! Youri Zoon kwam ook nog ff buurten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op BD weinig wind? Heb van 16:00 tot 20:00 met een flink gepowerde 10m gevaren! Man o man, was weer een mooie en warme sessie! Youri Zoon kwam ook nog ff buurten. 10m is nog best een grote kite. Verder staat windmeter bd lager dan die op hvh. 30kn is daar aangetikt. Webcam scheef bevestigde dikke wind. En wat was het druk daar! Wie waar morgenavond?
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
30 knopen is idd ietjes meer. Vind t altijd moeilijk inschatten, op de dam rond de 25 denk. Maar goed, t was weer een lekker daggie.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Maar goed, t was weer een lekker daggie.
Dat nemen ze je iig niet meer af
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Die windmeter van bh gat 2 ligt een eind op zee... die van hvh staat ergens op land.. misschien dat het de thermiek is ? Daarnaast is het bij N wind dat wat er bij HvH aanwaait verder waait, over Flakkee heen, langs de dam komt... zou je kunnen zeggen (zoveel verder is het nml hemelsbreed ook weer niet). bhgat2 is eigenlijk alleen maar handig bij westenwind.. Zou wel fijn zijn als er een metertje op het strand geplaatst zou kunnen worden. Dat geniks met die windmeters van RWS is ook niks nml.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
De zm was epic , wat een vette golven helemaal voorbij de zwaaikom. En helemaal voor mij alleen Tot men trapezehaak men wave inramde, iemand een idee hoe lang een schuur in de rail van een wave moet drogen voor ik dit terug dicht mag maken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Eerst nagaan waarvan je core gemaakt is. PU, EPS (tuflite o.a.) Laatste hoeft korter te drogen. Maar in principe wel een aantal dagen. Mazzel dat je het weer mee hebt. Bale zo'n klapper. Ik ken ze...
|
|
|
schepers
|
Zo heerlijk gevaren op ouddorp!! Was er weer een voor in de boeken!!! 20 knopen en volop zon!! Gewoon heerlijk!! Ps weet iemand wie er de hele avond foto's heeft staan maken vanaf de kant op ouddorp??
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Op BD weinig wind? Heb van 16:00 tot 20:00 met een flink gepowerde 10m gevaren! Man o man, was weer een mooie en warme sessie! Youri Zoon kwam ook nog ff buurten. 10m is nog best een grote kite. Verder staat windmeter bd lager dan die op hvh. 30kn is daar aangetikt. Webcam scheef bevestigde dikke wind. En wat was het druk daar! Wie waar morgenavond? Hoek v Holland nieuwe meter geeft mijns inziens structureel 3 knotsen teveel aan! Komt misschien door hoogte en locatie........... Vandaag eindelijk weer lekker kunnen varen met de 11 na mijn brakke rib maar knetterwind ..........nee niet echt.......
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De Dam was lekker met de 10m! Jammer van mijn idiote crash op de kant, heb nu last van mijn schouder, arm, scheenbeen en voet. Nja er valt mee te leven, voortaan niet op andere dingen letten wanneer ik richting de kant vaar.
|
|
|
Yoram
|
Heb 1.5hr gereden om naar de spot te komen waar ik normaal 15min over doe omdat die klote A12 helemaal afgesloten was Maar het was het dubbel en dwars waard, heerlijke sessie weer geboekt met Joris, al was het wel wat frisjes in shorty @Michiel, kwam je mijn account nog verwijderen Haha
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Onverwachts een super lekkere afterwork sessie gehad in m'n shorty en m'n 10m continu op 12 uur...
|
|
|
Bbee
Geen avatar
|
Hoi!
Gisteren mijn board verloren op de Brouwersdam. Aangezien sommige van jullie daar ook bezig waren, ben ik benieuwd of 1 van jullie hem misschien gevonden heeft... ? Het is een Brunotti wit/hout/blauw/roze meiden board. Als dat zo is dan hoor ik het wel ;-)
Bedankt! Bianca
|
|
|
Nielzen
Geen avatar
Logs: 0 | 12 uur
|
Gister naar autostrand geweest en vanaf 18:00 tot 20:30 gewoon lekker met een 7 gevaren was prima te doen. Mocht ik het over doen had ik toch liever de 10 gepakt maar ach ik heb me prima vermaakt met de vrienden daar.
|
|
|
dani-el
|
Ben bezig om de waterstart te oefenen en wil als het weer het toelaat kiten @ Hoek v Holland vrijdag. Meer mensen die daarheen gaan?
edit: en zijn de knopen op windfinder / guru betrouwbaar of is het wel iets meer dan wordt aangegeven?
thx!
|
|
|
|
Yoram
|
edit: en zijn de knopen op windfinder / guru betrouwbaar of is het wel iets meer dan wordt aangegeven?
thx!
Doorgaans qua voorspelling betrouwbaar, maar kijk op de spot altijd naar de huidige situatie, de daadwerkelijke situatie wil nog wel is afwijken. Daarnaast heeft kitehigh.nl ook een optie waar je het actuele weer kan zien, maar ook hier geldt, check op de spot zelf de actuele situatie.
|
|
|
bjorn1122
Geen avatar
|
zijn er nog mensen die vanavond (rond een uur of 6) op HvH gaan kiten? ik ga normaal altijd met een maat van me, maar die moet onverwachts overwerken. in mijn eentje zie ik niet echt zitten i.v.m. de veiligheid (kan aardig waterstarten en wat hoogte lopen, maar meer ook niet), dus wellicht gaan er nog meer mensen die kant op?
mieschien wel leuk idee ja zou morgen gaan met een vriendin maar die gaat niet meer pff ben niet bij de les dit was gister bah wat een pech andere mensen vandaag of morgen nog kite ?
|
|
|
Spoon
|
zo.. vanavond misschien nog after work?
|
|
|
Yoram
|
Ik verwacht nog wel wat vanavond
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Nog iemand naar het sportstrand maasvlakte 2 vanavond?
Valt daar goed te varen met Noordenwind? Ga normaal altijd op Slufter maar dat gaat 'm niet worden...
|
|
|
guido
|
Vanavond weer lekker naar de dam, gisteren ook al geweest en heb de hele avond aan m'n 12 RPM gehangen. Vandaag m'n 10 of 8 aan de tand voelen, ik heb er zin in!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
zo.. vanavond misschien nog after work?
Gaat goed worden. Ik heb al afspraken helaas. Dus ga me maar bezatten
|
|
|