|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Morgen kan ik mijn Fly ophalen. Kan niet wachten om die te testen. Wie weet zaterdag in de loop van de middag ermee het water op.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Morgen? Vandaag meer wind. Ik ben naar de Sluf!
Weinig wind @ de sluf tussen 18 en 19 uur... Heb maar een paar rakjes kunnen varen met de Flysurfer en Flydoor.
|
|
|
thijs77
|
wat voor maat flysurfer?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wind van de metingen was inderdaad nergens te vinden op de Slufter, maar met 18m en receboard stond ik alsnog flink te stampen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Was niet veel gistere avond zo te zien aan de metingen, hopelijk vanavond meer. Zaterdag ziet er opeens goed uit..
|
|
|
|
thijs77
|
jammer man dat je net te weinig wind had, met een 15m en een door heb je in ieder geval een goede low-end
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Relaxt, downwinderen naar de zandbank en dan weer downwinderen terug
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
morgen dan maar, lijkt dan wel stevig te gaan waaien :-)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Kom jij me dan halen als het toch de andere kant op gaat Ed? Idd Laurens dan maar hopen op morgen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Evan: jou wens voor een poeierspot is wellicht hier in Leucate. Het waait of niet, of knetterhard! Wel vlagerig. Maarja, dat is het bij ons ook vanaf 35kn
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ff een heerlijk uurtje gecruised op mv2... Was echt ff lekker om uit een te warme stad weg te zijn. btw die zeehonden zijn ook nergens bang voor en ook niet bebaald preuts... eerder exhibitionistisch. gewoon kezen en plain publiek...
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Morgen genieten van wind en zon. Moet straks mijn shorty zoeken. Afhankelijk van de wind ga ik naar Kijkduin of Playa.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ff een heerlijk uurtje gecruised op mv2... Was echt ff lekker om uit een te warme stad weg te zijn. btw die zeehonden zijn ook nergens bang voor en ook niet bebaald preuts... eerder exhibitionistisch. gewoon kezen en plain publiek...
Ze zijn gewoon 'thuis' hoor. Dat jij nu bij ze in de slaapkamer stapt met een board en een vlieger..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik weet echt niet waar ik morgen heen ga, waaien gaat het wel wat maar waar het hardste...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
In de ochtend in zeeland, avond in wadden, vraagt om een megadownwinder! (ik ga wel een bepaald klein downwindertje hier in de buurt maken 's avonds )
|
|
|
TimSix
Geen avatar
|
Wil morgenochtend eigenlijk ook ff gaan, maar twijfel over de windsterkte..hoeveel knopen verwachten jullie morgenochtend tussen 09:00 en 12:00 ?
|
|
|
|
|
|