Zo was flink overpowerd met de Fly. Maar heb wel heerlijk gevaren. Om een uur of 2 viel de wind even helemaal weg. De kite kwam in het water te liggen en ik kreeg hem met geen mogelijkheid omhoog pas toen de wind weer aantrok kon ik hem starten. Moet nog even een goede manier vinden om met amper wind de kite in de lucht te krijgen.
Was je op Oostvoorne? Dan zag ik je wel lopen
Ik deed iemand opfrissen met een 7,5 Kahoona. Op een gegeven moment ging ik zelf even met 80 kilo, en op een 135x41 board, en kon geen hoogte lopen maar wel gewoon varen
Verder was de wind wel flut ja...
Op een gegeven moment nog een gekke schreeuwende Duitser die vond dat wij in de weg liepen. Hij probeerde rechts te relaunchen, en wij liepen bijna 2 lijnlengtes links van hem. En maar zwaaien en schreeuwen. Ik gaf 'm een paar scheldwoorden terug met een grijns en een vinger :') Wat een idioot was dat.
En een half uur later was hij nog steeds aan het niksten met die relaunch, kreeg de kite gewoon niet omhoog. Ik had zelf de Kahoona ondertussen al 10 keer gerelaunched. En hij daar maar theatraal staan met z'n hand in z'n zij :')
Echt wat een figuren je af en toe ziet pfff