|
|
ronny
|
Ben onderweg
|
|
|
|
ROBST3R
|
Ik probeer rond half 10 op Slufter te zijn....
@ ROBSTER: Jij weer HvH?
Ik kan niet vandaag, moet mijn zoontje aandacht geven:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En zo is het Komen nog wel genoeg dagen met betere wind. Veel te nat nu en wind is onderhevig aan de buien. Erg op en neer en ruim 8kn tussen gemiddelde en stoot.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zo was flink overpowerd met de Fly. Maar heb wel heerlijk gevaren. Om een uur of 2 viel de wind even helemaal weg. De kite kwam in het water te liggen en ik kreeg hem met geen mogelijkheid omhoog pas toen de wind weer aantrok kon ik hem starten. Moet nog even een goede manier vinden om met amper wind de kite in de lucht te krijgen.
Was je op Oostvoorne? Dan zag ik je wel lopen Ik deed iemand opfrissen met een 7,5 Kahoona. Op een gegeven moment ging ik zelf even met 80 kilo, en op een 135x41 board, en kon geen hoogte lopen maar wel gewoon varen Verder was de wind wel flut ja... Op een gegeven moment nog een gekke schreeuwende Duitser die vond dat wij in de weg liepen. Hij probeerde rechts te relaunchen, en wij liepen bijna 2 lijnlengtes links van hem. En maar zwaaien en schreeuwen. Ik gaf 'm een paar scheldwoorden terug met een grijns en een vinger :') Wat een idioot was dat. En een half uur later was hij nog steeds aan het niksten met die relaunch, kreeg de kite gewoon niet omhoog. Ik had zelf de Kahoona ondertussen al 10 keer gerelaunched. En hij daar maar theatraal staan met z'n hand in z'n zij :') Echt wat een figuren je af en toe ziet pfff Klopt ik was op de Playa. Maar je hebt me dus alleen zien lopen en niet zien varen . En er waren inderdaad veel Duitsers. Stonden ook iets van 4 Duitse klasjes in het water. Is altijd levensgevaarlijk om daar te starten en tussen alle vallende kites te slalommen naar de rustige plekken.
|
|
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
En zo is het Komen nog wel genoeg dagen met betere wind. Veel te nat nu en wind is onderhevig aan de buien. Erg op en neer en ruim 8kn tussen gemiddelde en stoot. haha Michiel je fopt jezelf graag he! Dikke topsessie vanaf 8u vanmorgen en eindelijk mijn C4 9m2 schatje in de rondte kunnen gooien! Wat willen we nog meer, zonnetje, lekkere woei en een hoop bekende op het water met een dikke smile! Zelfs Jochem was uit de mottenballen gekropen en ging lekker hoog met zijn ouwe beesie! Moe maar voldaan languit op lounche nu pfff........wanneer mogen we weer Michiel?
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Was inderdaad een toppertje Ron en wat een lekkere kite he, dat onbekende merk niet nader te noemen!?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
En zo is het Komen nog wel genoeg dagen met betere wind. Veel te nat nu en wind is onderhevig aan de buien. Erg op en neer en ruim 8kn tussen gemiddelde en stoot. haha Michiel je fopt jezelf graag he! Hij fopt niet alleen zichzelf maar mij ook... Een heerlijk dagje idd en wat een weer. Nieuwe Celeritas bevalt rete goed, ben er echt blij mee. Moe en voldaan, chillen klinkt als een goed idee John.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
En zo is het Komen nog wel genoeg dagen met betere wind. Veel te nat nu en wind is onderhevig aan de buien. Erg op en neer en ruim 8kn tussen gemiddelde en stoot. haha Michiel je fopt jezelf graag he! Hij fopt niet alleen zichzelf maar mij ook... Een heerlijk dagje idd en wat een weer. Nieuwe Celeritas bevalt rete goed, ben er echt blij mee. Moe en voldaan, chillen klinkt als een goed idee John. waar ben je geweest Sebas? Wanneer hebben we weer een meet and greet?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nee, ik stel prioriteiten net als Robst3r En kwantiteit gaat bij mij niet boven kwaliteit. Komen nog genoeg dagen aan, zo ook komende week En iedereen had kunnen zien dat het top werd in de loop van de ochtend. Dus wie zonder reden niet gegaan is.... Maar voor de 9-5uurders onder ons echt een waanzinnige dag met een veel hardere wind dan voorspelt, en hij houdt ook langer aan. Nu nog steeds top! @ h2h: als je nu niet met je 7-en gevaren hebt dan spoor je niet! Waar zijn de beelden van je nieuwe low-end speeltje in actie? ik ben op zoek naar een goede 5m. Wordt vast een lastige quest...
|
|
|
DevilOfExcitement
Geen avatar
|
Heerlijke rij sessie gehad. Naar Brouwersdam gereden (uurtje enkele reis), me in mijn wetsuit gehesen, boardje aan mijn kite rugzak geknoopt, pompje aan de zijkant..... En dan erachter komen dat mijn bar nog thuis ligt. Sacherijnig weer een uur in de auto gezeten om terug te rijden. Dom!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Heerlijke rij sessie gehad. Naar Brouwersdam gereden (uurtje enkele reis), me in mijn wetsuit gehesen, boardje aan mijn kite rugzak geknoopt, pompje aan de zijkant..... En dan erachter komen dat mijn bar nog thuis ligt. Sacherijnig weer een uur in de auto gezeten om terug te rijden. Dom!
Het is iedereen weleens overkomen, balen man. Waar kwam je vandaan?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Damn wat een sessie op de Slufter! Op een gegeven moment wel een beetje druk in de pool maar de kite op 9 uur en dan een beetje heen en weer raggen zijn de prutsers er zo uit. Verder echt weer top, 's ochtens ging het lekker hoog met de 11m en 's middags lekker uitgehaakte railey's geoefend want die lukte me echt niet meer. Gaat nu weer prima gelukkig. Ook weer veel bekende gezien en veel lol gehad, Altijd mooi. @ John, jou kiteloop backloop was prima te zien vanaf het zandbankje.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
En zo is het Komen nog wel genoeg dagen met betere wind. Veel te nat nu en wind is onderhevig aan de buien. Erg op en neer en ruim 8kn tussen gemiddelde en stoot. haha Michiel je fopt jezelf graag he! Hij fopt niet alleen zichzelf maar mij ook... waar ben je geweest Sebas? Wanneer hebben we weer een meet and greet? Sorry man maar de spot ga ik niet op het forum zetten, het is overal al druk genoeg. Binnenkort anders een downwindert regelen met een paar gasten.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik hoorde iets over een Scheiß Deutscher die een local gaat vertellen wat ze moet doen en laten op de slufter (2de poel) mocht ik m tegen komen tuf ik m recht in z'n bek en jaag m zo de duin over richting de A-15... Die moffen worden steeds brutaler. Wat nou tegen mijn vriendin (zwanger) zeggen dat ze of moet springen in de poel of moet opzouten... Du Arsch!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik hoorde iets over een Scheiß Deutscher die een local gaat vertellen wat ze moet hoe en wat ze moet doen en laten op de slufter (2de poel) mocht ik m tegen komen tuf ik m recht in z'n bek en jaag m zo de duin over richting de A-15... Die moffen worden steeds brutaler. Wat nou tegen mijn vriendin (zwanger) zeggen dat ze of moet springen in de poel of moet opzouten... Du Arsch!
Volgende keer je vriendin een paar bekende naar die Duitser laten gaan wanneer je er zelf niet ben. Haha ik had ook ruzie met een Italiaan... gast stuurde elke keer zijn kite omhoog tijdens het passeren terwijl hij de kite gewoon naar beneden moest sturen... Gaat die mij uitschelden en obscene gebaren maken. Ben toen maar lekker irritant achter hem aan gevaren. Kreeg ik de middelvinger, toen heb ik even een vuist gemaakt en naar de kant gewezen. Daarna die gast niet meer gezien.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
nou... ik denk dat als ze dat daar vandaag tegen de rest had verteld... dan had hij mij beter voor zich kunnen hebben dan de rest maar misschien had ze dat beter toch kunnen doen ipv zich kapot lopen ergeren aan heel irritant patser gedrag en konstant in de weg varen.
|
|
|