|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Verdorie gasten kap eens ff met al die verhalen zeg pfff..........
Vorige week mijn oldskool klote rib weer een opdoffer gegeven dat had ik niet slechter kunnen timen zeg........... Hier zitten we al een jaar op te wachten zo'n week pffff.........
Mag het allemaal vanaf de bank bekijken en lezen...........al wil ik het stiekem toch proberen met een zittrapeze - eigenlijk weet ik de uitkomst al - iets met wens, vader en gedachte pffff
Have fun ;-(
|
|
|
Rebel Lady
|
Wie is zijn horloge vergeten? Lag in de douche bij autostrand Zag er erg nieuw uit folie zat nog op het glas. Geef even een p.m. als hij van jou is.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hijo lul doe je wel voorzichtig met je lichaampje? of moet ik even op ziekenbezoek komen. sluf was net aan vandaag. kon net met de 13m
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ben nog aardig brak van woensdag gehaktdag, wat een fijne sessie!!! Morgen druk, maar zondag lonkt. 7m of 5m...
|
|
|
Yoram
|
Hijo, balen balen balen, slechte timing Misschien gewoon een paar sessies onder een zit proberen en die bandjes los zetten Sterkte ermee! We missen nog een fotograaf, dus als je wilt haha Morgen zelf weer van de party @Kijkduin Michiel waar gaje? Sluf of Kijkduin...? Nu snel naar bed, want voel me nu ook niet helemaal fit
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vandaag ben ik druk helaas, morgen als ik oppas kan regelen. Dan wel in "onze" woonplaats Sterke John! Balen nu idd. De afgelopen weken waren makkelijker vol te houden Maar pas op met een zit. Ook al belast je je rib dan niet, een onverwachte beweging en je bent nog verder bij af...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Zo dat zijn twee plaatsen meer ruimte op het water Pas maar op met je rib nu is het alleen nog je rib de volgende is je rug als je een onverwachte beweging maak. Het wordt koud dus lekker in de winter genezen en spieren er omheen Trainen. MB je mist niet veel vandaag zal wel weer een raar winddagje worden met die vlagen
|
|
|
J-Buffet
|
Actuele wind in bijv. Brouwersdam valt erg tegen. Is de site niet actueel of zijn de voorspellingen te enthousiast. Hier in Brabant waait het nl goed. Iemand een idee zit te twijfelen om te gaan rijden. Dank alvast.
|
|
|
|
Yoram
|
Vandaag ben ik druk helaas, morgen als ik oppas kan regelen. Dan wel in "onze" woonplaats Wind voor vandaag is een stuk minder dan voorspelt ook, maar ik verwacht dat die nog niet goed gedraaid is, is nu nog zzw draait zometeen door naar zw. Hopelijk trekt die dan ook aan. Ah okok, ik weet waar je gaat, maar als de wind een beetje goed aan is dan ga ik koekeloeren @Red Bull.
|
|
|
|
|
|
The O
|
Wat was het druk op sluf ben tegen de middag maar weggegaan en naar playa gereden.
toch nog hele dag met mijn 8m kunnen kiten. echter trok de wind pas tegen een uur of 4 aan.
|
|
|
Paulki
Geen avatar
|
Ik deel je ervaring helemaal Yoram. Was top! Nogmaals heel erg bedankt voor het testen van de C4; ik ben overtuigd
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Eerste keer dit jaar op de Slufter..... heerlijke dag ... lekker windje voor de 10m ..... prachtige spot ..... %$#&^ trappen .... verschillende "vogelgebiedovertreders" .. maar wat is het druk ...... en ook in de verte (Rockanje en Autoplaya) .... een bos van kites .. gelukkig direct kunnen uitvaren richting open zee/Mv2 .....
|
|
|
Yoram
|
Ik deel je ervaring helemaal Yoram. Was top! Nogmaals heel erg bedankt voor het testen van de C4; ik ben overtuigd Nice, haha geen dank Was zckr top! Wat was het druk op sluf ben tegen de middag maar weggegaan en naar playa gereden.
toch nog hele dag met mijn 8m kunnen kiten. echter trok de wind pas tegen een uur of 4 aan.
Leuk leuk haha, ik moet ook maar weer is men gezicht laten zien op de Playa of Sluf, kunnen we nog even airmiles saven haha
|
|
|
|
|
rich@rd
|
beste forumleden, mijn naam is richard, ik kom uit alblasserdam, ik vroeg me af of het vandaag de moeite is om naar t strand te rijden? staat er vandaag genoeg wind om mn sprongetjes te oefenen?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
beste forumleden, mijn naam is richard, ik kom uit alblasserdam, ik vroeg me af of het vandaag de moeite is om naar t strand te rijden? staat er vandaag genoeg wind om mn sprongetjes te oefenen?
moet zeker lukken met een Ozone Zypher 15m of Flysurfer speed 17m ......
|
|
|
|
The O
|
Net pas wakker Mtc was gezellig nu eens naar het strand kijken of de wind ook gezellig is
|
|
|