|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
was idd lekker vandaag. Toen ik een loopje trok in de pool had ik de gehele pool nodig en de pool begon al aardig vol te lopen. Daarom heb ik het maar bij een paar sprongen gelaten. Ik ben verder lekker achter bezig geweest in de golven. Wat waren dit weer 2 mooie dagen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Niet verder gekomen dan wat opwarm sprongen daarna had ik het wel weer gezien dus ingepakt en weggegaan. Het is gewoon verandert in 15jaar tijd. Het pooltje is pooltje niet meer
De 3 kiters op playa hadden het beter bekeken
Gezien de drukte en overtredingen van gisteren op zo wel sluf als playa misschien wat grotere borden organiseren in verschillende talen met waar het verboden gebied begint.
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Niet verder gekomen dan wat opwarm sprongen daarna had ik het wel weer gezien dus ingepakt en weggegaan. Het is gewoon verandert in 15jaar tijd. Het pooltje is pooltje niet meer
De 3 kiters op playa hadden het beter bekeken
Gezien de drukte en overtredingen van gisteren op zo wel sluf als playa misschien wat grotere borden organiseren in verschillende talen met waar het verboden gebied begint.
vriend, ben ik niet met je eens, ok qua drukte dan wel. maar de "kwaliteit" van de poel is toch 10 x beter dan 5 jaar terug. veel langer en breder geworden
|
|
|
CCaptain
|
Het was heerlijk vandaag op sluffie Lekker rustig, zonnetje en dikke wind. Superrrr! Onze sprongen en mini-loops vergeleken met de mannen van de mega-loops zijn gefilmd. Filmpje volgt Edit: Ik sta vooral zelf op de film en ga hem niet plaatsen. Zo bijzonder waren mijn moves nou ook weer niet Sta je er mogelijk zelf op? Marc, Richard, Maarten?? Stuur dan ff een pm. dan stuur ik het filmpje op
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
vriend, ben ik niet met je eens, ok qua drukte dan wel. maar de "kwaliteit" van de poel is toch 10 x beter dan 5 jaar terug. veel langer en breder geworden
Ron er is een verschil. Als locals in de pool kiten kan je met 25 man in die pool als andere er kiten is 2 man al druk.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een topsessie weer! Durfde met zowel de Switchblade 7m als de Hantu 8m niet te loopen. Beide zeer veel power dus dat was gegarandeerd een nekken breker geworden. Wel weer heerlijk gevlogen, poeltje werd een beetje klein af en toe met de afstanden die afgelegd worden dan.
|
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Wat een wind! De handen vol aan de 7 maar wel heerlijk hoog. Was lekker rustig op Playa , drukste was met 6 man Was heerlijk ja heb zelfs nog even alleen op het water mogen staan! Maar was goed te doen met de 6M nu wel vermoeid op de bank.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zo daar zit je op een respectabele hoogte!
Zeker zeker! Ging lekker vandaag hoor. Tegen het einde van de dag nog met de Zian Hantu 8m gevaren toen de wind net een tikkeltje minder was maar de hoogte van de sprongen werd er niet minder om. Markus nog bedankt dat ik even de Hydra 8m mocht testen, dat ding slurpt de vlagen op als of deze niet aanwezig zijn. Springen gaat ook goed, lekkere hangtime. Wel een forse bardruk...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wel een forse bardruk...
Echte mannenkite dus Weg met weinig bardruk!!!!
|
|
|
|
rich@rd
|
was lekker en later in de middag lekke rustig op de slufter,goeie wind goeie sprongen, ook heel wat om me heen gezien... wat een megaloops waren dat van maarten met zn 8m respect!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Maarten van Es had ook makkelijk mee kunnen doen in Zandvoort. Volgend jaar?
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Voordeel van die harde wind was .... ruimte op de Sluf ! Nog nooit zo lekker gesprongen met mijn 5 metertje Toch nog steeds 90 kg aan de trapezehaak
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Voordeel van die harde wind was .... ruimte op de Sluf ! Nog nooit zo lekker gesprongen met mijn 5 metertje Toch nog steeds 90 kg aan de trapezehaak Zag er goed uit hoor zo'n 5m Torch.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ik vond de mv2 heel slecht gisteren, lang geleden dat het zo lelijk was bij dikke wind. ben benieuwd hoe het in de buurt bij scheveningen was? vermoedelijk meer structuur en lijn in de golven. gisteren dus echt een vb van verkeerde spot gekozen voor strapless waveriding, en net iets te harde wind.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
ik vond de mv2 heel slecht gisteren, lang geleden dat het zo lelijk was bij dikke wind. ben benieuwd hoe het in de buurt bij scheveningen was? vermoedelijk meer structuur en lijn in de golven. gisteren dus echt een vb van verkeerde spot gekozen voor strapless waveriding, en net iets te harde wind.
In de voormiddag was hij goed hoor. Net voor de eerste trap liepen dikke lange bakken. En om 10.30 strapless van het water geblazen met de 6. Toen maar gestopt want voelde me niet helemaal tiptop .
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Het begint hier nu wel serieus te waaien trouwens! Op IJmuiden stoten van 38ms nu!! Vliegt hier zojuist een stalen frame van een kantoorgebouw zo de weg op.
|
|
|
|