Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik vond de wind een stuk harder dan voorspeld. Heb ook niet super gevaren vandaag.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Na een paar hagelbuien en bliksem gezien te hebben van redelijk vlakbij vond ik het wel mooi geweest na een uurtje.
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Ik heb voor het eerst m'n 5,5 gebruikt, met 50 cm. bar ...is wennen zo'n klein ding ... vaar toch liever iets groter met minder wind denk ik.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Oudorp .......
bakken met golven, rete vlagerig .... 30 knopen met vlagen van 35 knopen .... hagelbuien .... best druk ....
niet echt lekker ......
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ik heb voor het eerst m'n 5,5 gebruikt, met 50 cm. bar ...is wennen zo'n klein ding ... vaar toch liever iets groter met minder wind denk ik.
je zegt het zelf. kwestie van wennen
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Was super vandaag op Neeltje Jans Dikke bakken van 2,5 meter, 28-36 knopen, rustig op het water, handschoentjes aan, cappie op, de 7 weer uitgelaten Ow en geen regen oid gehad. Af en toe kwam de zon zelfs nog door. En op een gegeven moment moest ik toch even goed kijken, want dacht dat ik aan het hallucineren was... maar er gingen 2 naakte vrouwen de branding in om te skinny dippen Ze hielden het overigens maar 5 minuten vol Zag er best goed uit trouwens Viel me wel op trouwens dat aan de Noordzijde een stuk of 5 kites bezig waren.... op dat stuk mag het helemaal niet Tja anders moeten ze zo ver lopen waarschijnlijk
|
|
|
feddomw
Gast
|
Wat bedoel je met Noordzijde?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
En op een gegeven moment moest ik toch even goed kijken, want dacht dat ik aan het hallucineren was... maar er gingen 2 naakte vrouwen de branding in om te skinny dippen.
You lucky bastard
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
autostrand was geweldig, spectaculair bombardement van hagel, een half uur lang en daarna los!!!!! wel wat vlagerig soms maar verder geen klagen. De poel liep onwijs ver onder, top.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dikste downwinder van zeeland gedaan vandaag, golven waren bijzonder mooi zeg
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Na nachtdienstje direct door nar de slufter. Rustig begonnen, wind trok aan, vervolgens heerlijk de torch in rondte kunnen gooien. Sorry al zat ik bij mensen in de weg ;-) perfecte dag
|
|
|
Faxie
|
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand. Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk... En op een gegeven moment moest ik toch even goed kijken, want dacht dat ik aan het hallucineren was... maar er gingen 2 naakte vrouwen de branding in om te skinny dippen.
You lucky bastard Haha ja ik vaarde langs stak m'n vuist in de lucht en ging juichen Ze vonden de aandacht wel leuk denk ik
|
|
|
Ondabeach
|
Was weer lekker op playa ... heerlijk gevaren met m'n meisie .. 6m dappere dodo @ Olten... wats gebeurd?
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
@ed, buitenom naar Ouddorp?
Ik was daar ook vandaag ff, water stond hoog en poel was mooi vlak.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de meters van RWS gewoon erg onnauwkeurig? HvH structureel te laag en IJmuiden ook volgens mij.
|
|
|
Belgarath
Geen avatar
Logs: 0 | 15 uur
|
Aan de Noordzijde van Neeltje staat ook gewoon een board, daar staat aangegeven dat je niet bij de boeien mag kiten. Deze zone is voor de zwemmers.
Naast de boeien is geen probleem, dus op Neeltje kan je volgens mij bijna de hele spot gebruiken..
|
|
|
feddomw
Gast
|
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand. Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk... Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen? LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers?
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand. Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk... Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen? LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers? Wat onze Faxert bedoeld is (denk ik): als je van de provinciale weg afkomt gelijk linksaf slaan (onder de weg door) i.p.v. rechtsaf. Zo kom je bij de Noordzijde uit & dat is vanuit die parkeerplekken minder ver lopen...?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Was incognito op playa gisteren, wat grappig. Werd ik uitgelachen door ene Hijo del V. (naam bij redactie bekend) omdat ik lekker warm een droogpak aan had, stond ik even later alleen op het water omdat iedereen eraf was getimmerd door een horizontale hagelbui. Ik lekker capuchonnetje op, één handje in de jaszak en met de 7m Prodigy op autopilot rondrossen. Ha! Deed wel pijn aan m'n andere hand. Wat zijn die golfjes mooi gepolijst als het hagelt, en wat lopen ze mooi binnen met springvloed. Was weer een belevenis.
|
|
|
Faxie
|
@ed, buitenom naar Ouddorp?
Ik was daar ook vandaag ff, water stond hoog en poel was mooi vlak.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de meters van RWS gewoon erg onnauwkeurig? HvH structureel te laag en IJmuiden ook volgens mij.
Dat is met veel meters in Zeeland ook het geval. Hansweert geeft altijd te veel, zeker met Z in de richting. Marollegat ook al. Hoofdplaat vaak weer te weinig. Zeelandbrug ook vaak te veel (tja je moet eens zien waar dat ding hangt als je langsrijdt :') ) Jammer maar niks aan te doen. Altijd een hele puzzel om alles goed te interpreteren Aan de Noordzijde van Neeltje staat ook gewoon een board, daar staat aangegeven dat je niet bij de boeien mag kiten. Deze zone is voor de zwemmers.
Naast de boeien is geen probleem, dus op Neeltje kan je volgens mij bijna de hele spot gebruiken..
Dat stuk dat als verboden staat aangegeven is anders erg groot. Bijna tot halverwege het strand. Wat bedoel je met Noordzijde?
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand. Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk... Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen? LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers? Wat onze Faxert bedoeld is (denk ik): als je van de provinciale weg afkomt gelijk linksaf slaan (onder de weg door) i.p.v. rechtsaf. Zo kom je bij de Noordzijde uit & dat is vanuit die parkeerplekken minder ver lopen...? Dat dus ja Wat bedoel je met Noordzijde?
Nou zoals ik het zeg, de Noordzijde van dat strand. Aan de Zuidzijde mag het (staat ook een bord) maar aan de Noordzijde niet. Maar voor de Noordzijde hoef je niet dat stuk te lopen natuurlijk... Snap ik niet, Noordzijde is toch verder lopen? Je parkeert aan de Zuidzijde bij de haven precies onder de weg (staat in blauw aangegeven hier op de site bij "spots"), loopt aan de zee-zijde van de weg naar het strand. Dan kom je toch eerst het zuid-stuk tegen? LOL @ de zwemmerszone trouwens. Die waren er ook gisteren lekker bezig, die zwemmers? Wat bedoel je? Die naakte dames? Was jij er zondag dan?
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Miss was feddomw wel een stukje gaan zwemmen...en zag jij hem aan voor een mooie dame ? Ff naar Hans Anders denk
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nog Rotterdammers die morgen bij Groningen in de buurt gaan kiten?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nog Rotterdammers die morgen bij Groningen in de buurt gaan kiten?
Wtf moet je daar doen? Das voor jou een wereldreis.
|
|
|