Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nog Rotterdammers die morgen bij Groningen in de buurt gaan kiten?
Wtf moet je daar doen? Das voor jou een wereldreis. Oh, ik dacht dat dat net zover van Rotterdam af lag als Neeltje-jans.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Miss was feddomw wel een stukje gaan zwemmen...en zag jij hem aan voor een mooie dame ? Ff naar Hans Anders denk Ik zag toch echt strakke borsten en een gleuf Of hij moet aan een hormonenkuur gegaan zijn en z'n piepie naar achter gebonden hebben
|
|
|
KappuhH
|
Nog Rotterdammers die morgen bij Groningen in de buurt gaan kiten?
Wtf moet je daar doen? Das voor jou een wereldreis. Oh, ik dacht dat dat net zover van Rotterdam af lag als Neeltje-jans. Vanuit Rotterdam zit je eerder aan de Spaanse costa dan in Groningen
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Miss was feddomw wel een stukje gaan zwemmen...en zag jij hem aan voor een mooie dame ? Ff naar Hans Anders denk Ik zag toch echt strakke borsten en een gleuf Of hij moet aan een hormonenkuur gegaan zijn en z'n piepie naar achter gebonden hebben Nou wauw... Zeker nog nooit op Fuerteventura geweest... Loop je in je boardshort dan ben je in de minderheid. vaak ook niet om aan te zien hoor.
|
|
|
Faxie
|
Miss was feddomw wel een stukje gaan zwemmen...en zag jij hem aan voor een mooie dame ? Ff naar Hans Anders denk Ik zag toch echt strakke borsten en een gleuf Of hij moet aan een hormonenkuur gegaan zijn en z'n piepie naar achter gebonden hebben Nou wauw... Zeker nog nooit op Fuerteventura geweest... Loop je in je boardshort dan ben je in de minderheid. vaak ook niet om aan te zien hoor. Ik ben zeehonden en bruinvissen gewend Geen gleufdieren
|
|
|
sanderw
Gast
|
zo was heerlijk gister op mv2 blauwe lucht muren van golven:( lekker na een maandje alleen maar kijken..)
|
|
|
pallo
|
vandaag nog mensen die naar playa gaan?
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
iemand nog vroege ochtend sessie at ter heijde? ik ben onderweg
|
|
|
Yoram
|
Nog even overleggen, maar ik denk dat wij Kijkduin pakken, wind is eigenlijk nu aan
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Maar de afname is al ingezet..... Altijd naar om dan te gaan, vaar je net ff lekker en dan wordt het steeds minder......jammer!
|
|
|
Yoram
|
Altijd naar om dan te gaan, vaar je net ff lekker en dan wordt het steeds minder......jammer!
@Jochem, valt mee. Nog prima vermaakt met de 9m, goede oefen wind. Rond het middaguur was de koek pas op. Was een prima ochtendsessie
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ah mooi dat het nog wat was! Ik had dan gewoon om 9 uur meteen moeten gaan rijden...maarja...niet gedaan he....komen hopelijk nog wel betere dagen!
|
|
|
Yoram
|
Er komen sowieso nog betere dagen, ik zie al wat kleurtjes op de WGpro
|
|
|
|
Yoram
|
wat kleurtjes? ik zie ze allemaal!
Ik bedoelde met name die kleurtjes voor zaterdag ;-) en misschien vrijdag. Ziet er toch prima uit?
|
|
|
|
|
HDFrank
|
Faxie.
Is dat 7 'tje ook een Switch? en zo ja welke???
|
|
|
Faxie
|
Faxie.
Is dat 7 'tje ook een Switch? en zo ja welke???
Ja, een Element V2. De allrounder van de lijn zeg maar
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kijken of er morgen nog iets van woei is...grote matensessie.
In het weekend dan eindelijk de 5.5m eens opgooien. ff kijken wanneer...
|
|
|
|
Faxie
|
Wetsuit gaat de kast in denk ik trouwens. Begint wel fris te worden nu. Rits van de drysuit maar eens invetten
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ga je de low-end van je 5,5m testen Michiel?
Je bent me weer voor...want weg zijn de voorspellingen Zowel morgen geen woei meer als zaterdag gewoon prut... Hopelijk worden de voorspellingen veranderlijk in ons voordeel....
|
|
|
Faxie
|
Ga je de low-end van je 5,5m testen Michiel?
Je bent me weer voor...want weg zijn de voorspellingen Zowel morgen geen woei meer als zaterdag gewoon prut... Hopelijk worden de voorspellingen veranderlijk in ons voordeel.... Volgens Tobias wordt het gewoon goed, dus ik heb er wel vertrouwen in
|
|
|