HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Haha dat klopt inderdaad :-) Lekker constant windje, mooie luchten en vooral niet koud!!
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Wow. 16.20 wordt nu een waterstand van 2.76 voorspeld! Volgens mij staat de rijbaan op de Brouwersdam dan blank, of niet?
(Is trouwens 6 december) s nachts maarliefst 3.11!!!! Weet iemand wat dat voor gevolgen heeft? Dam in ieder geval afgesloten voor verkeer, lijkt me?
Is de rijbaan van de Dam aan de zeekant zo laag? Dacht dat ie op 3.5 zat en dat het één keer in de 25 jaar onder water zou komen te staan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nog serieuze gegadigden voor de ZM vanochtend?
Stond net buiten op Sinterklaas te wachten, vernikkelen van de kou... Morgen weer een dag. En niemand gaat trouwens nu, allemaal beginners nog bij de zandmotor
|
|
|
tgroot
|
Kom gewoon michiel,ben ik tenminste niet alleen
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Had ook nog ff gedacht te gaan vanochtend...maar had dan wel erg vroeg moeten gaan... Wil graag nog wel een laatste 2013 sessie boeken...liefst met mn nieuwe kite natuurlijk!..... Misschien het weekend...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@snacky: geen idee. Heb wel meegemaakt dat met 2.35 boven NAP dat de de golven al op sommige plekken op het asfalt sloegen. Met 3.11 en dikke storm weet ik niet wat er gebeurt....
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wel voor morgenochtend Michiel!
Dan is er een kans dat wij elkaar weer gaan treffen ZM?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wel voor morgenochtend Michiel!
Dan is er een kans dat wij elkaar weer gaan treffen ZM? Het zal middag gaan worden Michiel in de ochtend weer verplichtingen
|
|
|
|
|
|
geloof68
|
Nog steeds wind gelukkig, hopen dat dat vanmiddag ook nog het geval is.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Maak je daar maar niet druk om, zat wind heel de dag! T waterpeil is trouwens aardig gestegen afgelopen nacht zie ik, diverse kades ondergelopen. 3,99m boven NAP!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Moet je de webcams op scheef checken (die nog wat beeld geven, alle ruiten zitten onder een dikke laag zout ) Wat een bakken! Helaas ook een extreem korte interval. Hier kunnen we denk ik nog wel minstens 2 dagen van genieten John, misschien kom ik ook wel in de middag. Laten we ff contacten
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
En hoe is het daar uiteindelijk mee afgelopen Ed?
Niet al te best, dit betekent dat er bij sommige collegas wel een meter onder heeft gestaan.. lekker voor de fundering. C-side ligt nog een beetje hoog tov de rest..
|
|
|
KiterHans
|
Zijn er nog die vanmiddag de zee op gaan @kijkduin?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Zijn er al pics van het strand op de Dam? Ben benieuwd of er nog iets over is.....
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Ik sta op oudorp, ziet er goed uit, ga zo het water op
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Sorry, gewoon 3,0 grC vanmiddag hier op kijkduin. Nu een schrale 5,5grC. Ik hou het voor gezien. Wellicht dit weekend nog een kans...
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Slufter was echt epic! Wat een monster waves en clean! Heerlijk vermaakt met de 7m en geen moment koud gehad. Water nog nie zo hoog gezien daar trouwens. Moest opschieten met opruimen, want t water kwam al bijna tegen de duinrand.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
De Dam was zo hoog dat de golven weer tegen de duinen terugkaatsten. Oftewel, de golven kwamen werkelijk van alle kanten! Maar toch even lekker uitgewaaid en met mn nieuwe pak was het gewoon lekker warm.
|
|
|