ronny
|
mis iets later
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Idd een Ambit2s. Is een app die Highes jump heet, maar die bakt er weinig van....volgens mij heb je geen bijzondere app nodig om snelheid en afstand te meten...
Heb zelf de een app gebruikt die kitesurf heet, maar die bakt er ook al niks van, dus ik hoopte dat jij een betere had gevonden... Gebruik nu de multisport modus voor afstand, snelheid etc.
|
|
|
qwerty
|
Wil t weekend eens naar autostrand, kan iemand me zeggen waar je moet parkeren en waar je heen moet lopen, begreep dat dit nogal een stuk lopen is. Alvast bedankt!
|
|
|
|
KiterHans
|
Donderdag 19 december tot en met Donderdag 26 december: Geleidelijk toenemende kans op wisselvallig weer met meer wind, bij temperaturen die iets boven het langjarig gemiddelde liggen. bron KNMI
|
|
|
|
KiterHans
|
Een vervroegde kerstvakantie
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Eerst komend weekend maar eens afwachten. Ben de laatste tijd al te vaak blij gemaakt met een dooie mus. Zondag ziet er in ieder geval nog best uit!
|
|
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Juist, daar ja Mijn zusje loopt er stage dus moet er maar even gaan opzoeken! Heb een mooi loop- en skate setje mee
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ed. Voor dat geld had je beter hier naar toe kunnen gaan, maar have fun, en tijdens de vlucht veel bier zuipen maar ook weer niet te veel. Dit ivm slapen en jetlag.
|
|
|
flupje
|
Morgen nog iemand naar de Slufter ?
|
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Zijn er maandag morgen in alle vroegte nog mensen op deslufter te vinden? Zat zelf te denken aan half 10. Heerlijke stormsessie
|
|
|
|
|
|
flupje
|
Was lekker weertje op de Sluf maar nog steeds erg druk.
|
|
|
Yoram
|
Zo ook weer terug van een dagje Sluffie, met z'n drieën door gekite in het licht van een volle maan Hopelijk is de wind morgen wel een tikkeltje harder dan vandaag...
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Ik heb nog nooit met zuidenwind op Slufter gekite ... maar is dat te doen ? ... of niet ideaal ?
PS. Ben van plan er om een uur of 11/12 te zijn.
|
|
|