Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Was inderdaad maar schraal op de dam. Had geen raceboard bij dus maar weer omgedraaid.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik zag iemand met een 12m Cabrinha nog wel wat sprongen en tricks maken, maar meer niet eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, mooi weertje, dikke woei....en wat KOUD!!! Echt weer voor een droogpak...
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was ff lekker op sluf vanochtend. Takke koud met omkleden , maar eenmaal opt water ging t wel in m'n wetsuit. Wel een aardige klotsbak hier en daar, nie echt lekkere golfjes gevonden.... Nog bedankt voor de koffie gast! We hebben mekaar nie eens voorgesteld,, maar t was een lekkere opwarmer na afloop. En dat wassem weer voor 2013.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo... 2013 zit er op en hoe! Het heeft me bijna een volgescheten pak opgeleverd... Wat een sicke doorliftjes af en toe! Fijn uiteinde allemaal!!! @ Marc: volgende wel met 10 vingers beginnen heh?!?
|
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
was bij oostvoorne autostrand enorm vlagerig, was toch wel leuk en spannend met een 9m ^^ ik weet het, slufter was beter geweest, maar zo goed ben ik niet
|
|
|
|
schepers
|
Was super vandaag met m'n rebel 7 heerlijk gevaren op de sluf. En wat werd er geloept vandaag!!!
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
...zo goed ben ik niet.... En dan een 9 opzetten?!
was te verwachten die reactie, maar als jij bij oostvoorne autostrand was geweest en 90 kilo weegt dan was een 9 idd de goede optie
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Weet ik niet. Zou voor kleinere maat gaan dan. Beter under dan overpowerd denk ik dan mss
|
|
|
Yoram
|
Niet de ideale omstandigheden, maar uiteindelijk toch wel een lekkere sessie. Wie was er trouwens aan het loooopen onder de blauw/oranje Torch, opperbaas, dat zag er heel sick uit
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Niet de ideale omstandigheden, maar uiteindelijk toch wel een lekkere sessie. Wie was er trouwens aan het loooopen onder de blauw/oranje Torch, opperbaas, dat zag er heel sick uit zeer zeker, zag hem al van ver dikke sprongen maken. En wat later nog dikke loops
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Niet de ideale omstandigheden, maar uiteindelijk toch wel een lekkere sessie. Wie was er trouwens aan het loooopen onder de blauw/oranje Torch, opperbaas, dat zag er heel sick uit Inderdaad, die ging best hard Ik stopte er even voor om te blijven kijken Ik durf nog niet te loopen met deze wind. Is al een keer erg pijnlijk geweest :') Maar het is de laatste tijd of niks, of alles. Hopelijk dit weekend weer rond de 20 knopen
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik had wel wat te lang met koude handen blijven doorkiten denk. Ik had een halve gevoelloze vinger tot ik thuis was, bijna 2 uur later.
|
|
|
|
Bitter Lemon
|
Was sickk..werde echt serieuze hoogtes bereikt. Die C4 en oranje blauwe Torch waren zeker aan het bazen. Ook nie normaal meer
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Welcome Sebas........... Op het randje van 2013 dan toch nog mijn goede daad......... Niet echt een topsessie met een iets te enthousiast gepowerde 9 m2 en een heel klein druk poeltje. Wel genoten van de dikke loops, Maarten en Ronald top.... @ Evan is het werken nog wel te handelen met al die woei??
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hou op!
Nu wel weer alle tijd maar dan zul je net zien dat het niet meer gaat stormen...
|
|
|