The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Na een trage start toch nog een mooie dag gehad. Drukte vond ik mee vallen maar wel veel kite in elkaar of bijna in elkaar. Maarja dat is playa
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Prima sessie am PLaya van 11 tot 17 ben helemaal gesloopt...... En zeker niet druk als ik naar sluffie keek.
Was weer ruim gezellig met een hele kudde bekenden incl de SOA crew....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Prima sessie am PLaya van 11 tot 17 ben helemaal gesloopt...... En zeker niet druk als ik naar sluffie keek.
Was weer ruim gezellig met een hele kudde bekenden incl de SOA crew....
Uh ik had de ganze tag de hele Slufter voor me alleen (en een beetje Michiel) , heb met 3 man achter de ubervlakke zandbank gevaren. Zag er druk uit op het Autostrand.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zoals voorspeld eind van de dag meer dan genoeg wind om met de 11m te knallen.
Na een hele dag 70+ kiters met ZZW matig windje aanschouwd te hebben zelf heerlijk kunnen varen met max 10 man en WZW 19-23kn van 17-19u. Dat was weer lekker na die paar weken windloosheid.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Op de playa was het ook al druk voor de tijd van het jaar. De eerste klasjes waren er ook al. De wind viel erg tegen. Was meer bezig om hoogte te lopen dan om lekker te spelen.
Dat helaas ja. Later op de dag trok het wel even goed aan, maar dat duurde ook maar een half uurtje Na een trage start toch nog een mooie dag gehad. Drukte vond ik mee vallen maar wel veel kite in elkaar of bijna in elkaar. Maarja dat is playa
Dat ging vaak maar net goed ja. Belooft wat voor het seizoen....
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ben uiteindelijk thuis gebleven. Toch spijt van nu ik zie dat er tussen 17 en 19 een redelijk biesje was. Volgende keer beter!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Prima sessie am PLaya van 11 tot 17 ben helemaal gesloopt...... En zeker niet druk als ik naar sluffie keek. A. Lekkah gezellig, dude! B. Wat heb je daar te zoeken met ZZW...? @ Marc: waar blijft dat bedankje voor mijn vertrek? Ik had de windtoename toch voorspeld?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Prima sessie am PLaya van 11 tot 17 ben helemaal gesloopt...... En zeker niet druk als ik naar sluffie keek. A. Lekkah gezellig, dude! B. Wat heb je daar te zoeken met ZZW...? @ Marc: waar blijft dat bedankje voor mijn vertrek? Ik had de windtoename toch voorspeld? Was zeker top! Heb nog tot 17:00 uur op het water gestaan. Na een kort dipje toen Michiel weg ging heb ik eigenlijk teveel power gehad in de 14m op de TT. Op dat moment was een 11m of 12m perfect. Al met al een goede dagje, in het begin ook nog even geskimt wat stiekem toch wel erg leuk is. Zie hierboven, had ik eerder al vermeld.
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Morgenochtend vroeg nog liefhebbers die naar Maasvlakte gaan?
Ik probeer 's ochtends een paar uurtjes te pakken (7u/10u). Zou fijn zijn als ik niet de enige ben.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Prima sessie am PLaya van 11 tot 17 ben helemaal gesloopt...... En zeker niet druk als ik naar sluffie keek. A. Lekkah gezellig, dude! B. Wat heb je daar te zoeken met ZZW...? @ Marc: waar blijft dat bedankje voor mijn vertrek? Ik had de windtoename toch voorspeld? A. idd B. de drukte ontlopen en met ZZW gaat het nog prima en zeker met laag prima. Of doel je op iets anders?
|
|
|
StevenHill
|
Morgenochtend vroeg nog liefhebbers die naar Maasvlakte gaan?
Ik probeer 's ochtends een paar uurtjes te pakken (7u/10u). Zou fijn zijn als ik niet de enige ben.
Als het niet regent ben ik s'ochtends aanwezig met waveboard!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
B. de drukte ontlopen en met ZZW gaat het nog prima en zeker met laag prima. Of doel je op iets anders?
Laag water is idd nu heel ver lopen idd, en zodoende heb je weinig last van schuin aflandig! Eigenlijk tè slim om hier te posten Op Slufter was praktisch de hele zee spiegelvlak, wat een traktatie!!!
|
|
|
Yoram
|
Morgen agenda maar is leegmaken, hele dag knallen
|
|
|
|
geloof68
|
Yes, zie ik nu dat er morgen een stabiel windje staat? Bdam dan maar vanaf 11.00 uur!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
FACK FACK FACK! Ik moet morgenavond competitie spelen dus ik kan niet gaan kiten. @*&)#%^*#^
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En gezien de buien die ze opgeven niet heel stabiel, en koud na de 15grC van het weekend. Vrijdag wéér een dag. Moggel maar weer centen verdienen...
|
|
|
geloof68
|
OK Marc en Michiel, ik laat het wel weten hoe het was. Another day at the office.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Yes, zie ik nu dat er morgen een stabiel windje staat? Bdam dan maar vanaf 11.00 uur!
Deal. Beetje fris, maar de zon moet dat goed maken. De buien zijn voor het binnenland.
|
|
|
StevenHill
|
Iemand nog een sessie op maasvlakte deze ochtend tot 12:00 uur?
|
|
|
jw009
|
Vanmiddag nog mensen op de Zandmotor te vinden? Vanaf een uurtje of 14.00 aanwezig
|
|
|
geloof68
|
OK Evan, bij die 2 gepimpte containers aan zuidzijde?
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
whohooo, wat een fantastische kiteloopsessie was dat op Slufter! Echt een topdag. 25-30 knopies wind, super stabiel en volop zon. en eindelijk die k*tschoenen weer uit.
|
|
|