#VENTIEL#
|
lekker harde wind, ozone edge 7m getest.geweldige kite .power zat .stuurt lekker in de lucht.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
pff, dat was lekker!
6je en voor het eerst strapless op een surfboard, prima dag om dat te leren :-)
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Playa was ook gewoon POR-NO, de prutsers en beginners en minder ervarene werden bij het open trekken van de lucht vanzelf naar de kant geblazen de een bracht het er wat beter vanaf dan de ander . Maargoed dat leverde zeeën van ruimte op! En hoe zag het er uit vanaf de kant??
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Playa was ook gewoon POR-NO, de prutsers en beginners en minder ervarene werden bij het open trekken van de lucht vanzelf naar de kant geblazen de een bracht het er wat beter vanaf dan de ander . Maargoed dat leverde zeeën van ruimte op! En hoe zag het er uit vanaf de kant?? geen idee.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Lekker rustig voor de diehards dacht ik zo haha Ik was wel blij dat ik er net mee gestopt was voor die opklaring de batterij was leeg en met een 9 en 70 kg had ik waarschijnlijk iets warms in m'n pak gelegd jezus wat ging dat hard .
|
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ben er rond half 12, volgens Buienradar zou het vanaf dan zeker een uur of 2 droog moeten zijn...en in die tijd ben ik al lang gesloopt!
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Nu alweer een tijdje droog Super vlak water met af en toe mooie golfjes
|
|
|
Dukatie
|
Autoplaya was super, zee van ruimte. Voor het eerst m'n 6m kunnen uitproberen: heb genoten!
|
|
|
ronny
|
heerlijk kunnen loopen met de 7 :
|
|
|
geloof68
|
Was weer top op de slufter, regen stopte gelukkig vrij snel en de wind bleef goed aan .
|
|
|
|
|
|
|
P e t e r
|
Gaan er vanavond nog mensen richting autoplaya of slufter voor een after work sessie?zal er zelf zo rond half 7 zijn.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Gaan er vanavond nog mensen richting autoplaya of slufter voor een after work sessie?zal er zelf zo rond half 7 zijn.
Met noord? Beter Brouwersdam, ff kijken of de wind nog iets aantrekt.
|
|
|
P e t e r
|
Het is niet ideaal maar brouwersdam is net ff te ver voor mij op een doordeweekse avond
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Maasvlakte om t hoekje toch? Zelfde wind als Bdam alleen dan net iets dichterbij. Ik rij daar zo even heen. Uurtje of 17 daar.
|
|
|
|