Egbert1985
Geen avatar
|
met de 7 heel de dag, heerlijk. aan het eind zelfs beetje overpowered soms. heel de dag zonnetje erbij, zalig gewoon ^^
|
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
vreemd, zondag was het op brouwersdam ook al mega vlagerig en op slufter die dag niet.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was weer lekker met de 9m @ de Slufter! Na een loop wel een keer mijn safety moeten trekken, ik lag met de benen door de lijnen heen en dan twijfel ik geen moment.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vanaf wzw komt de wind op de dam achter Renesse vandaan. Zeker als het hard waait worden de vlagen niet leuk meer.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Vanaf wzw komt de wind op de dam achter Renesse vandaan. Zeker als het hard waait worden de vlagen niet leuk meer.
Dat idee had ik laatst ook al. Volgens mij wordt de wind ook versterkt zodra het tegen de dijken komt en wat afgebogen wordt. Je kon laatst goed merken dat na 100 m varen de wind opeens een stuk toenam, en als je dan weer verder vaarde zakte het weer iets.
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ah, top dan weet ik dat ook weer! Had t effect een beetje onderschat.
|
|
|
ronny
|
gaat er morgen nog iemand in de ochtend naar slufter ??
|
|
|
|
|
Yoram
|
Dat waren weer een paar heerlijke dagen zeg, warm genoeg om alleen met wetsuit zonder andere poespas (handschoentjes etc) te varen Ben benieuwd wat 2015 ons gaat brengen, fijne dagen allen!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Fuck de kerstdagen! (Wel mooi vrij) Morgen kiten! 09:00 uur present op de MV II of Slufter afhankelijk van de windrichting.
|
|
|
|
HuibN
|
Morgen maar ff een rustdag inlassen en sociaal doen. 7 dgen achtereen gekited. Vandaag helaas maar iets van een half uur op de Slufter. Wind was niet opkomen dagen. Pas om een uur of drie was het de beloofde 18 à 20 knopen.
|
|
|
MichaeldBr
|
Gaat er Zaterdag 27-12 nog iemand kiten op de Maasvlakte? Er wordt geen best weer opgegeven, maar wel redelijk wat wind. Ik wil foto's gaan maken.
Groeten,
Michael.
|
|
|
geloof68
|
Gaat er Zaterdag 27-12 nog iemand kiten op de Maasvlakte? Er wordt geen best weer opgegeven, maar wel redelijk wat wind. Ik wil foto's gaan maken.
Groeten,
Michael.
Check (ook) de windrichting. Bij spotinfo vind je de vaarbare windrichtingen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Met Z-W, 6-7bft en meer dan 6gr is er altijd wel iemand te vinden.
Zaterdag daarentegen voorspellen ze nu O-NO, wat aflandig is. Daarbij geven ze ook nog maximaal 3gr op met sneeuwval. Zelfs op spots waar het niet aflandig is zul je geluk moeten hebben nog iemand tegen te komen in de sneeuw.
|
|
|
|
MichaeldBr
|
Allen bedankt voor de tips. Ben pas nieuw hier op deze site. Fotograferen is mijn hobby en vind het super gaaf om kite-surfers in volle actie op de gevoelige plaat vast te leggen. Ben pas begonnen met deze tak van fotografie, dus nog lerende.
Groeten en zeker tot ziens op de Maasvlakte,
Michael.
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was lekker op rock om 09:00, met windhoos. Lekker vlak en droog. Zaterdag zal oostvoornse meer op t programma staan.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Gebeurd nie vaak, maar Rock was idd super! Vlak water, lekker windje, een zonnetje en de kiters waren op 1 hand te tellen. Heerlijk!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Uiteraard was ik op de Slufter, lekker gevaren. Beetje veel wind voor de 11m maar dat mocht de pret niet drukken. Net op tijd gestopt voor de regen en hagel.
|
|
|