MichaeldBr
|
Gaan er morgen, Zondag 22-02, nog kitesurfers naar de Slufter? Wil er ook heen om foto's te gaan maken.
Groeten,
Michael.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Gaan er morgen, Zondag 22-02, nog kitesurfers naar de Slufter? Wil er ook heen om foto's te gaan maken.
Groeten,
Michael.
Jazeker! Zal vanaf een uur of 1 worden zoals het er nu naar uit ziet.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hope so ...... has been a long time ago since ..........
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Bij mij hangt het van de wind en andere dingen af, moet het nog even bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Wat was er vandaag aan de hand op sluf? Heli+knrm waren drukbezig, zo leek het vanaf autostrand.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
? ik was er tot 13:00. toen niets....
ergens tussen 13:00 en 15:00... ik zag het toen ik lekker aan de zeewier chips en de LaChouffes zat. Playa was toch errug lekker vanochtend vooral rustig met maar 5 man aan het begin.
|
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik was er tot 5u, ook geen heli gezien. Wel de KNRM, leek alsof die een oefening had ofso. Geen mensen in de problemen gezien namelijk. Ze kwamen gewoon ff dichtbij de zandbank en gingen toen weer de golven in met de kleinere boot en jetski.
Was best chill met 9. Was alleen ook wel zoeken naar vlakke, niet te drukke stukken.
|
|
|
Faxie
|
Wat was er vandaag aan de hand op sluf? Heli+knrm waren drukbezig, zo leek het vanaf autostrand.
Oefening denk ik mn trax carbon board doormidden gekregen vandaag
Dat is een feature
|
|
|
geloof68
|
KNRM voer alleen even heen en weer met veel meer mensen aan boord dan normaal. Geen reddingsactie iig. Bijna licht uitgedaan met Ard en nog een Belgische kiter. Rest was al gestopt. Geen regen en wel wind voor de 9/10m, mooie sessie !
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Mocht wat harder waaien, maar toch nog een paar lekkere loopjes er uit kunnen gooien aan die 8m Razor. Jammer dat ik nog ff moest zwemmen, maar gelukkig was dat qua temperatuur goed te doen met m'n 7/6
|
|
|
Faxie
|
Mocht wat harder waaien, maar toch nog een paar lekkere loopjes er uit kunnen gooien aan die 8m Razor. Jammer dat ik nog ff moest zwemmen, maar gelukkig was dat qua temperatuur goed te doen met m'n 7/6
Je kreeg de Ozone bijna op je kop toch?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was gister een prima sessie aan de 9m, de wind had wat harder gemogen maar je kan niet alles hebben.
Vandaag verder met ronde twee.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Je kreeg de Ozone bijna op je kop toch? Jup, niet te ontwijken jammer genoeg. Barretjes bleven aan elkaar na safety trekken, dus toen maar compleet losgegooid en naar de kant gezwommen.
|
|
|
geloof68
|
Ik zag genoeg hulp in ieder geval Henk!
|
|
|
Faxie
|
Ik zag genoeg hulp in ieder geval Henk!
Ik hield de Ozone even vast zodat hji naar me toe kon zwemmen en Marc deed m'n board even aan de kant leggen Stiekem zijn die hufters best lief voor elkaar
|
|
|