ronny
|
eergister heb ik een akkefietje gehad op de slufter en zijn me lijnen door gesneden.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Eerst autostrand en als jij daar je ding goed beheerste mocht je door naar slufter. Wie bepaald dat ? Ik kan al zelfstandig helemaal alleen mijn leading edge op pompen, met de struts heb ik wat meer problemen. Ook het uitlopen van de stuur lijnen gaat prima. Met die andere 2 lijnen heb ik wat meer problemen en vraag altijd hulp aan iemand die er er een beetje verstand van heeft en ze kan vastmaken aan mijn kite. Ben ik al rijp voor de slufter ? Spot Slufter is echt een mooie spot alleen wat een mannetjes kite daar....Lekker met een select groepje dik doen in de poel vinden ze het leuktst en dat moet je niet verpesten natuurlijk want anders. Ik moet er toch eeen keer gaan kiten als ik in de buurt ben of worden gelijk dan gelijk dan al mijn lijnen doorgesneden omdat ik dan niet bij het selecte groepje hoor ? Wel een zoot agressieve opmerkingen over de slufter, lijkt me niet echt een ontspannen spot als ik dit allemaal zo lees of valt dat wel mee ?
|
|
|
Swordie
Geen avatar
|
Lijnen doorsnijden, lekker professioneel. Dacht dat men zich niet zou verlagen. XD
|
|
|
ronny
|
ja is echt niet normaal maar gebeurt helaas wel ;(
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo lang je niet loopt te kite kloten: (niet goed weten waar je mee bezig bent, waterstart oefenen, na waarschuwingen midden in de poel blijven keren, met een boardleash aan, in het natuurgebied blijft varen, anderen geen ruimte geven, de voorrangs regels niet in acht neemt, alleen maar met jezelf bezig bent, niet om je heen kijkt) is er niks aan de hand, dan is het een happy familiy.
kortom dit zijn simpele dingen die het leven zo gemakkelijk maken. Hou jij je niet aan een van de boven genoemde regels (wat eigenlijk gewoon common sence is, dan is de slufter te klein en de consequenties oh zo groot (denk aan 7 oktober 2014) en niet alleen dat, de slufter wordt nogsteeds met sluiting bedreigt. om dat te voorkomen hebben sommigen besloten om maar proactief aan de slag te gaan. Mijn zegen hebben ze (ik ga ze niet helpen maar tegen houden doe ik ook niet). Doen zij het niet dan doet de slufter het zelf wel met alle ellende van dien (denk dus aan al die keren dat de knrm, bandweer, ambulances, en helicopters zijn uitgerukt.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo lang je niet loopt te kite kloten: (niet goed weten waar je mee bezig bent, waterstart oefenen, na waarschuwingen midden in de poel blijven keren, met een boardleash aan, in het natuurgebied blijft varen, anderen geen ruimte geven, de voorrangs regels niet in acht neemt, alleen maar met jezelf bezig bent, niet om je heen kijkt) is er niks aan de hand, dan is het een happy familiy.
kortom dit zijn simpele dingen die het leven zo gemakkelijk maken. Hou jij je niet aan een van de boven genoemde regels (wat eigenlijk gewoon common sence is, dan is de slufter te klein en de consequenties oh zo groot (denk aan 7 oktober 2014) en niet alleen dat, de slufter wordt nogsteeds met sluiting bedreigt. om dat te voorkomen hebben sommigen besloten om maar proactief aan de slag te gaan. Mijn zegen hebben ze (ik ga ze niet helpen maar tegen houden doe ik ook niet). Doen zij het niet dan doet de slufter het zelf wel met alle ellende van dien (denk dus aan al die keren dat de knrm, bandweer, ambulances, en helicopters zijn uitgerukt.
Ben het niet vaak met je eens maar deze keer 100%.
|
|
|
thijs77
|
mijn lijnen zijn doorgesneden, kite in 2 stukken geknipt en board door midden gebroken... tuig daar
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
eigen rechter spelen mag ook niet. ben het eens met de voorrangsregels, maar basis dingen zoals het oefenen van het waterstarten ect. waarom mag dat niet? juist om de reacties van fora's ga ik dus niet naar slufter het heet niet voor niks slufter hufters.. waar zijn jullie begonnen? juist ook bij 0 en hebben jullie ook kennis moeten op doen en moeten leren hoe het allemaal werkt. en wie betaalt de kapotte lijnen en kites van de mensen waar jullie zo stoer over doen..
|
|
|
ronny
|
nou ik ben het ook zat ik ga voortaan lekker naar het autostrand is veel gezelliger en nog eens vlak water ook !!!!!!
|
|
|
Eagle-Jan
|
eigen rechter spelen mag ook niet. ben het eens met de voorrangsregels, maar basis dingen zoals het oefenen van het waterstarten ect. waarom mag dat niet? juist om de reacties van fora's ga ik dus niet naar slufter het heet niet voor niks slufter hufters.. waar zijn jullie begonnen? juist ook bij 0 en hebben jullie ook kennis moeten op doen en moeten leren hoe het allemaal werkt. en wie betaalt de kapotte lijnen en kites van de mensen waar jullie zo stoer over doen..
ooit op slufter geweest? Heb je dan wel goed gekeken hoe veel ruimte er is (poel en op het strand)? Als je dat weet en inziet zou je deze vraag niet stellen.
|
|
|
El Banditos
|
eergister heb ik een akkefietje gehad op de slufter en zijn me lijnen door gesneden.
Zijn ze serieus doorgesneden? En je weet door wie of niet?
|
|
|
ronny
|
Zijn ze serieus doorgesneden? En je weet door wie of niet? nee heb geen idee wie het was maar 2 lijnen waren ineens door en dat kan toch niet zomaar ???
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Toch wel een beetje vreemd... omdat je niet helemaal een wild vreemde bent op de slufter. Gevalletje identiteits verwisseling?
|
|
|
ronny
|
Toch wel een beetje vreemd... omdat je niet helemaal een wild vreemde bent op de slufter. Gevalletje identiteits verwisseling?
zou het misschien weet nu wel dat het een niet echt fijne spot is
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Je lijnen zijn toch doorgesneden terwijl je een kiteloop maakte Zou zou het misschien weet nu wel dat het een niet echt fijne spot is
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tja wat heb je fout gedaan dan Ronny? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Tja wat heb je fout gedaan dan Ronny? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Was jij het?
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik weet wel dat je woensdag als een debiel aan het rond vliegen was. Zou dat misschien de aanleiding zijn. Marc die niet kon hebben dat je hoger en verder loopt?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik was het niet Waren je lijnen niet gewoon versleten? Heb je je Kite op het strand gelegd? Zou je zeggen dat je dat moet zien Jammer dat ik er niet was had wil willen zien hoe de resterende lijnen een andere bestemming hadden gekregen bij die boefjes. Maar goed belangrijkste is niemand gewond en alleen een beetje portemonnee schade en ego schade wat ik uit het verhaal begrijp. Kusje erop over en weer verder gaan.
|
|
|