The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ Olten : mooi man, nog steeds met die 11m Waroo!
Ja ach wie weet misschien volgend jaar na de zomer wat anders. Voor het cruisen en een normaal sprongetje meer dan genoeg. slufter stuurt iedereen die stil staat of naar het water loopt met Kite op 12 dat doen ze op het autostrand niet eens dat was wel wennen. Veder een prima dagje.
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Vanaf de Playa zag de Slufter er idd indrukwekken vol uit. Op het autostrand was het prima uit te houden, op die regen vanaf 15.30 na dan. Maar de wind was juist toen lekker aan.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Goed bezig Marc! Inderdaad triest als je nu nog over de grens gaat. Laatst spotte ik een recent kite filmpje op YouTube van een ventje die voorbij zandbank aan het spelen was. Die had ook geen idee na mijn hint dat het niet toegestaan was. Had ook nieuwe palen gezien onlangs maar wist niet waarvoor die waren. Sommige varen gewoon achter een ander aan en weten van niks. Lastig om die klanten te bereiken, het is te hopen dat die lui het verschil niet gaan maken voor spot slufter.
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Wat is die slufter toch een mooie spot!! Was een lekkere sessie na tweeenhalve week wachten. Lekker gepowered met de 12 in onderhand zomerse temperaturen André was idd lekker bezig met de 17m in het poeltje
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Goed bezig Marc! Inderdaad triest als je nu nog over de grens gaat. Laatst spotte ik een recent kite filmpje op YouTube van een ventje die voorbij zandbank aan het spelen was. Die had ook geen idee na mijn hint dat het niet toegestaan was. Had ook nieuwe palen gezien onlangs maar wist niet waarvoor die waren. Sommige varen gewoon achter een ander aan en weten van niks. Lastig om die klanten te bereiken, het is te hopen dat die lui het verschil niet gaan maken voor spot slufter.
Dankje! Het is ook gewoon erg jammer... Ik heb van de week nog wat foto's geschoten van de situatie. Even kijken of we daar nog wat moois van kunnen maken of het te verduidelijken. Ik had gister wel een topsessie, heerlijk om die board-offs (en weer on) goed te landen. Ook mooi weer kleine en grote zeehonden van dichtbij te zien.
|
|
|
PvanEE
|
Was heerlijk gister op de Sluf. Geen last gehad van de drukte. Iets meer richting de blauwe palen gevaren en daar had je volop ruimte. . En idd de zeehonden waren er ook bij. Blijft geweldig om te zien.
|
|
|
Youri
|
Rockanje viel alles mee met de drukte. Denk mannetje of 40. Was heel goed te doen, beetje choppy maar wel lekker gevaren. Slufter zag er idd heel druk uit vanaf rockanje.
Morgen lekker naar Oostvoorne. Nu alweer zin in.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vanaf hoe laat was het gisteren te doen op de slufter dan? Ik zie dat ik weer wat moois gemist heb.
|
|
|
|
PvanEE
|
Vanaf hoe laat was het gisteren te doen op de slufter dan? Ik zie dat ik weer wat moois gemist heb. Na 15:37 gewoon lekker de ruimte kunnen pakken. En geen minuut eerder ;-)
|
|
|
Idefixe
|
Powerlijntjes een beetje gerafeld Marc?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Powerlijntjes een beetje gerafeld Marc? Dat zijn iets wat losse stiksel op de plek waar die gespliced is. Niets ergs gelukkig.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vanaf hoe laat was het gisteren te doen op de slufter dan? Ik zie dat ik weer wat moois gemist heb. Na 15:37 gewoon lekker de ruimte kunnen pakken. En geen minuut eerder ;-) Valt niet mee, deze week moet ik ook al de mooie dagen missen. Misschien is er van het weekend nog wat over voor de harde werkers.
|
|
|
geloof68
|
Lijkt weer een topdag te zijn vandaag. FB lijkt dan meer IYFB, als je niet kon gaan i.v.m. werk.
Actueel weer staat op zomertijd, is dat altijd zo?
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Slufter was weer vet hoor! 1 groot loop festijn in de poel. Af en toe kwam er hoog nog een Z@ppelin voorbij.......oh nee dat was Evan. allemaggies, wat is dat voor een zweefvliegtuig, mooi hoor. Jacco ging ook lekker hoog met de Edge. die zag ik nog een paar keer bijna op de parkeerplaats landen.
|
|
|
geloof68
|
Ik verwacht dat de wetgever binnenkort gaat ingrijpen: langer dan 7 seconden in de lucht of hoger dan 12m wordt verplicht vliegbrevet halen. Jaco sprong dus vandaag weer over de 12m .
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ja wrijf het er allemaal maar weer in, ik mag nu mijn auto uit gaan laden zonder gekite te hebben...
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ging zo hoog dat ik er zelf ook bang van werd, als ik voluit gegaan was met een zweefsprong en loop om te landen was ik zeker een paar keer op het strand geland.
Geniale kite die chrono v2 9m, is echt een kruising tussen een tube kite wat betreft gevoel en sturen maar met hoogte en hangtime van de eerste.
Iedereen nog excuses bij wie ik bijna boven op geland ben omdat het wat verder ging dan gedacht.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Doe je een beetje voorzichtig met die kite Evan? Is niet bedoelt om met een stoeptegel gevaren te worden M.a.w. uit je verhaal kan ik opmaken dat hij echt lekker springt, zonder onaangename verrassingen?
|
|
|
geloof68
|
Dus zaterdag was maar een opwarmertje met de 13m Evan? Ze moeten snel stiekem een Woo op jouw boardje plakken.
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ik zag ook nog iemand keihard gaan in de golven op de hoek van maasvlakte blauwe palen met een airrush 7m die trok ff een paar loopies niet te zuinig.........zag eruit als een heerlijke freeride sessie.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dus zaterdag was maar een opwarmertje met de 13m Evan? Ze moeten snel stiekem een Woo op jouw boardje plakken.
zo hoog ging het zaterdag toch niet? geef je board maar eens, wil je record wel wat opkrikken
|
|
|