|
MichaeldBr
|
Gaan er Zondag 29 November nog mensen kite-surfen op de Slufter? Ik wil er heen gaan om te fotograferen om ongeveer 11:00
Groeten,
Michael.
|
|
|
geloof68
|
Als het serieus waait en als er geen onweer in de lucht is, zijn er altijd kiters.
|
|
|
MichaeldBr
|
Oke, bedankt voor de tip. Ben al een tijdje niet meer geweest. In het verleden keek ik altijd mee op webcam van Restaurant Aan Zee en kon dan zien of er gekite werd. Webcam is helaas kapot, vandaar de vraag. Heb weinig zin om voor niks uit Ridderkerk naar Slufter te rijden.
|
|
|
|
HuibN
|
Wie is er dan niet?
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Gister heerlijk gevaren op de zandmotor maar willen diegene die ff willen uithijgen niet met hun kite aan de rand van het water gaan staan! De plek achter dat landtongetje waar het water vlak was. Zo, moest ik ff kwijt. Dan nog ff positief. Niveau wordt elk jaar beter zeg. Veel hoge sprongen gezien en mooi tricks.
|
|
|
wild dreamer
|
Shit, heerlijk Slufter, wat is die poel groot met hoogwater... gisteren tot het licht uit ging en vandaag weer tot het einde.
Echter, toen ik als laatste van het strand kwam lag er nog een F-one boardje en wat spulletjes. Iemand boardje vergeten??? meld je!
|
|
|
kite101
Geen avatar
|
Wild Dreamer je bent mijn held!!! heb je een pb gestuurt over het boardje
|
|
|
geloof68
|
Mooie middag @sluf; grote poel, weinig kiters en wind.
|
|
|
ronny
|
gaat er nog iemand slufter zo ?
|
|
|
HuibN
|
Er is zondag wel heeeeel erg hoog gesprongen in de poel. Vooral door Jaco met 17,1 meter!
|
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Rare woorden lees ik hier...paar jaar geleden had ik dat niet verwacht van jullie Leeftijd en de snelle ontwikkeling van de jonge gangster op het water, lees deardevils......
|
|
|
|
|
|
jw009
|
Hoe is de Brouwersdam op dit moment op te varen? Deels afgezet voor de zandsupplementie of kan je gewoon overal het water op?
Ik heb mn zinnen gezet op zondagochtend...
|
|
|
|
|