|
schepers
|
Zijn er morgenvroeg nog surfers op de sluf of the rock
|
|
|
|
schepers
|
Top dan ben ik d'r ook
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een top sessie! Eerst in de poel en daarna om de punt en daarna in een volgelopen poel. Kent iemand toevallig een Belg of Fransman is die met een Cabrinha FX vaart? Deze beste meneer kent de spot regels heel goed want hij komt heel vaak op de Slufter maar lapt ze wel altijd aan zijn laars! Hem vandaag aangesproken maar meneer wilt niet luisteren. En hij vertikt het om Engels te praten terwijl hij donders goed versta wat ik zeg. Want toen ik begon over kites of lijnen doorsnijden ging hij daar meteen in het Frans op in.
|
|
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Dacht dat ik vanmorgen om 8:45 de eerste zou zijn op de slufter. Toen ik het licht aandeed was er al iemand die al een uurtje bezig bleek te zijn, de vroege vogel.
|
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Weer een top dag! Gelukkig geen vervelende Belg gezien. Zag dat je weer van de grensbewaking was vandaag. Doe je goed;)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Weer een top dag! Gelukkig geen vervelende Belg gezien. Zag dat je weer van de grensbewaking was vandaag. Doe je goed;) Tnx! Is ook een kleine moeite om een aantal mensen af en toe aan te spreken.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
morgen (woensdag 30-1) gasten op Slufter of Rockanje?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
morgen (woensdag 30-1) gasten op Slufter of Rockanje?
Ik ga mv pakken;rond 10-11
|
|
|
LennardK
|
Rockanje staat in de planning rond de klok van 0900 a 1000. Moeders de vrouw en kids gaan waarschijnlijk ook ff mee en aangezien daar een speeltuintje is...
|
|
|
Menno de Vries
|
Misschien morgen ochtend Rockanje rond 10.00 uur
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Iemand nog naar de zandmotor om 13:00 uur? Zal toch wel iemand zijn, zelfs op oudjaarsdag
|
|
|
Menno de Vries
|
Als er wind staat zullen er vast wel kiters zijn die kiten kiezen boven vuurwerkafsteken.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Een winderig 2016 gasten!
Ik heb de goede wind de laatste weken helaas moeten missen ivm laten laseren van mijn ogen....nu in elk geval geen gedoe meer met lenzen en bang zijn die te verliezen...
|
|
|