|
ronny
|
wie was er aan het filmen in een soort grijze combo met grote telelens
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
een vogelaar
Vast aan het schrijven dat ik tevergeefs aan het zoeken was naar de weggespoelde palenrij Heb geen vogel gezien, maar werkelijk elk bot en spier in mijn lichaam doet zeer de dag erna. Heerlijk
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
wie was er aan het filmen in een soort grijze combo met grote telelens
Was het nog wat Ron?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ron wad lekker bezig, tot hij niet meer wist hoe hij moest landen bij zijn eerste echte Megaloop.
|
|
|
ronny
|
Ron wad lekker bezig, tot hij niet meer wist hoe hij moest landen bij zijn eerste echte Megaloop.
ja dat was leuk
|
|
|
geloof68
|
Ik kwam de voorrondes niet door in de ochtend. Weer was prachtig en nog lekker rustig in het poeltje. Toch blij met uurtje varen na 6 weken niet varen.
|
|
|
|
geloof68
|
Dat is ook weer waar Evan. Misschien heeft Marc een 6 meter kite nodig, voor als het waait.
|
|
|
HuibN
|
Wat was jou WOO score, André? Die van Marc zie ik wel maar die van jou kan ik niet vinden.
|
|
|
|
HuibN
|
Ik zie het. Top resultaat voor een herintreder . Ik volg Andre op de WOO maar hij staat bij mij niet vermeldt voor afgelopen maandag
|
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
hee evan, hoe kan je die daily leaderboard bekijken? ik zie alleen leaderboard per spot staan?
|
|
|
geloof68
|
hee evan, hoe kan je die daily leaderboard bekijken? ik zie alleen leaderboard per spot staan?
Door bij de 15 hoogsten van jouw spot / land / werelddeel / wereld te springen op die dag.
|
|
|
HuibN
|
Maar als buitenstaander kan je ze jammer genoeg niet zien. Misschien afspreken om ze voortaan hier te plaatsen als je erop staat en deze binnen heb gekregen? In ieder geval de 'daily leaderboard' van Nederland?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Of zelf in de top15 zien te komen, krijg je hem twee uur 's nachts in je mailbox.
|
|
|
tgroot
|
omdat ik stiekem toch wel een beetje trots ben alsnog dan :
|
|
|
Idefixe
|
Heel netjes toch
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo wie is er morgen nog meer op de Slufter te vinden? Ik ga toch weer een poging wagen ondanks het weer. De morgen ziet er nog best goed uit en tja we worden toch nat...
|
|
|
|