Vlaardingen
|
JAAAAAAAAAAA, wordt volgens mij een prima dagje en zondag toch wel. We bellen morgenochtend ff. Nu slapen!
|
|
|
Vlaardingen
|
Fer, blijf maar liggen hoor want het feest is volgens mij afgelopen. De windsnelheid om 05:30 uur is 7 m/s,ik rij nu naar IJmuiden we bellen!
|
|
|
|
Jeks one
|
vandaag een bruiloft van een vriendin dus zondag is voor mij de dag.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het is nu 9:04 uur, en ondanks dat de wind 8 - 10,8 m/s geen hond nog op Scheef... Ga zo wel ff kijken. Naar de Sluf misschien zonde van de rit.
|
|
|
KiteDemon
|
Ijmuiden was top Het is zelfs ietsje korter rijden dan naar de Sluf voor mij. 8:00 op het water en meer dan voldoende wind voor de 9. Tot ongeveer 14:00 dikke wind toen kakte deze wat in maar nog meer dan voldoende voor een 12. Beetje verbrande kop, maar who cares. Was weer über lekkah. Morgen weer maar dan weer @ da homespot.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Scheveningen was tot 14:45 ook erg top. Heerlijk gevaren in de golven met prachtig weer!
|
|
|
KiteDemon
|
...de Tilburgse kermis ook Heb je toch een erg lekkere dag gemist. Iemand die weet hoe het op de Sluf was?
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zo was ff lekker bij IJmuiden.....hard hakken met de 9m zeg....
Topper he Fer...
|
|
|
Vlaardingen
|
Hey mannen was lekker op IJmuiden!!!!!! Zo lekker om vroeg op het water te staan.
P.S Ton bedankt voor de fotos´s
|
|
|
Tuur!
|
Vroeg op & vol aan de bak was dat (grinnik_kitesmiley) Zag er toch één met z'n rollator hakken en zagen in de lucht.. Niet normaal !
|
|
|
Erik Verhe1j
|
slufter was 's ochtends goed te doen met 12m2... na 12 uur nog te doen.. Na 14 uur was het echt op...
|
|
|
slufterhufters.com
|
Gewoon lekker met zijn 4en de hele zee voor onszelf.
De locals kwamen pas uurtje of 9 a 10 aankakken.
Leuke pics Dre..
Nou Eric, had me handen vol met de 9m, hoog en hard geloopt of het een lieve lust was... Uurtje of 8 het water op en half 2 eraf helemaal gehakt met den 9m...
|
|
|
Vlaardingen
|
Hey Eric, heb je me een beetje gemist op de Slufter? Morgen wordt het volgens mij helemaal nix, of weer naar het Noorden rijden. Wat mij betreft kunnen we de dag van vandaag wel herhalen. Oja Arno, zal die fotograaf vragen jou foto´s te mailen enne locals?
|
|
|
Erik Verhe1j
|
ja André heb je erg gemist.. maar die mooie billetjes op de foto's maken alles goed..
|
|
|
Elevation
|
wat wordt het morgen ? weer ijmuiden of toch slufter ?? sta wel ff ron uur of 6.30 op en dan kijk ik wel ff wat het beste is...
|
|
|
KiteDemon
|
Zo te zien niet meer wind bij IJmuiden dus morgen gewoon weer Sluf. Lekker uitslapen want de wind komt pas in de middag zo te zien.
|
|
|
Kiteko
|
Hey Eric, heb je me een beetje gemist op de Slufter? Morgen wordt het volgens mij helemaal nix, of weer naar het Noorden rijden. Wat mij betreft kunnen we de dag van vandaag wel herhalen. Oja Arno, zal die fotograaf vragen jou foto´s te mailen enne locals?
Hi schat, ik heb er nog even over nagedacht maar ik ben nog niet helemaal overtuigd van je capaciteiten (lees; kwaliteiten.....) Als je overtuigd ben van de mijne gaan we dan trouwen?.... :-)
|
|
|
KiteDemon
|
Helemaal ruk vandaag (zondag)
|
|
|
RdB
|
nietus
|
|
|
slufterhufters.com
|
Komt wel goed vandaag.
Slufter wordt het, ga zo rijden...
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Ja, wordt wel wat.
Alle weersites geven 5bf op, in de middag iets toenemend, waterdata geeft nu al dikke 4 a 5bf op.
|
|
|