Naish........what else???
|
Ja Keiko, dit zijn de dagen, leuk je te ontmoeten!
Jill was ook heel blij om Bjodie weer te zien, en neem die vriendin (Kyle)ook nog maar eens mee, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! (tong_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Ik heb van de meeste van u heren wel kite-foto's. Ik zoek even wat uit en dan dump ik er een paar hier. Oh ja, ik moest dus zondag eigenlijk wel werken... Werkgever was een beetje op storing... Maar wel lekker geloopt! (kiss_kitesmiley)
|
|
|
slufterhufters.com
|
Mooie en goede pics zou ik graag in groot formaat willen meneer...
|
|
|
Bodhi
|
Ben nu aan het uitzoeken, dan nog even verkleinen via hotmail en dan zet ik ze online. De rest zal ik op hanglosers zetten oid. Wordt vervolgd!
|
|
|
Bodhi
|
Hmmm.. hotmail verkleint foto's niet meer.. Waar kan ik ze wel allemaal in 1 keer verkleinen???
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuur!
|
Ook nog ff gekite nadat ik het strand van Schevingen ontvlucht was, maar moest weg toen het echt begon te waaien.. home BBQ party.. ook leuk.. Maar ben net tijdens het bekijken van de foto's me kapot geschrokken ! (geschokt_kitesmiley) Zie foto hieronder Dit kan dus echt niet he.. stompdronken kiten ... Fer jij zou beter moeten weten Hahaha
|
|
|
dimitri
Gast
|
HAHAHA Fer je staat er weer kerurig op!!!!! Vooral zo doorgaan, niet vergeten dat als je zo kijkt als de kerkklok 12 uur slaat dat je hooft er altijd zo uit blijft zien.
|
|
|
sinasplank
|
moest mn coniferen nog even water geven,12 uur zij je .
|
|
|
|
KiteDemon
|
Wessel en Keiko vullen elkaar perfect aan wat pica's betreft. Leuke foto's!!!! Whahaaaaaaaaa.....die pleister op Vlaardingetje z'n wenkbrouw........hoe krijgt hij het voor elkaar. Dat gebeurd toch alleen maar in stripboeken?!
Wat een topdag was dat zeg!!!
|
|
|
Vlaardingen
|
Wat was er zondag dan? Iets gemist? Kan me niets meer herinneren........ enne wat deed die pleister om me voorhoofd?
|
|
|
KiteDemon
|
Wat was er zondag dan? Iets gemist? Kan me niets meer herinneren........ enne wat deed die pleister om me voorhoofd?
Waarschijnlijk zit die kurk er nog........na verwijdering herinner je misschien weer wat...
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Haha... Ik dacht al dat Dré op vakantie was. Zo stillekes (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zo, leuke pics schatjes...
Was een dag voor in de boeken, maak je maar 4 a 5x in je leven mee zo'n dag in Hollandistan..
|
|
|
Kiteko
|
Zo, leuke pics schatjes...
Was een dag voor in de boeken, maak je maar 4 a 5x in je leven mee zo'n dag in Hollandistan..
Als die klimaatveranderingen nou 'n beetje doorzetten staan we binnenkort dagen achter elkaar aan die BBQ... Bij de weg; Arno, Mag en Bjo. have fun @Fuerta!!!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Als die klimaatveranderingen nou 'n beetje doorzetten staan we binnenkort dagen achter elkaar aan die BBQ... Bij de weg; Arno, Mag en Bjo. have fun @Fuerta!!!! Zeker weten..vanaf zondag hebben wij 3 weken lang het weer van zondag , denk nog warmer..super...gaan we zeker van genieten..thanks keik..en tot gauw weer op het Hollandse strand... gr magda
|
|
|
|
|
Kiteko
|
Eindelijk rust op de Sluf (kiss_kitesmiley)
...ik mis Arno's warme stem en vriendelijke woorden nou al! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|