D.D
|
Hee ben jij die man die altijd met ozone vaart? (tong_kitesmiley) Iig beterschap! Wat was er precies gebeurd?
|
|
|
FunkyoneNL
|
Oei fucked up realax dat je goed geholpen bent is het minste wat ze konden doen toch Heb een keer me hand behoorlijk opengehaald door me vin.... Goed herstel dude en hoop dat je snel weer op het water staat....
Mike
|
|
|
Dutch_windmill
|
begrijp er zelf geen moer van, ik vaarde iets te lang door op laag water waardoor ik viel. na 5 minuten verder bij een bochtje zag ik dat het water onder mijn toch wat verdacht rood was, naar de kant en zag toen die rode jaap in mijn witte schapepootje. denk toch eigenlijk dat het de wrijving tussen het zand, schelp en mijn voet is gewees???
|
|
|
NIELZZZZ
|
hmzz klote man beter snel herstel... maar je heb tenminste nog gevaren nar die lange windloze tijd
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hey Martijn!! Was jij de ongelukkig!!!
Heb je dan toch eindelijk nog gezien dan, ik kwam net aan toen jij de brancard op ging!
Beterschap en hopelijk tot snel!
Jochen
|
|
|
Bodhi
|
Als jij dat met die Ozone was kan je misschien nog een paar maandjes op de Playa blijven varen. We waren niet echt gecharmeerd van je vaarkunsten!! Misschien dat je vriendjes en het vriendinnetje van de playa ook wat minder met die @#&%kites non-stop op 12 uur in het water kunnen liggen!
Verder wel vervelend voor je voet, beterschap!
|
|
|
Idefixe
|
sterkte gozer
|
|
|
|
Micky
|
Als jij dat met die Ozone was kan je misschien nog een paar maandjes op de Playa blijven varen. We waren niet echt gecharmeerd van je vaarkunsten!! Misschien dat je vriendjes en het vriendinnetje van de playa ook wat minder met die @#&%kites non-stop op 12 uur in het water kunnen liggen!
Verder wel vervelend voor je voet, beterschap!
Erg opbouwend en medelevend :
|
|
|
Kheldar
|
WE ZIJN HET/JULLIE ZO ONTZETTEND MEGA ZAT !
haha, jij bent vast de baas daar
|
|
|
mbetz
|
Martijn, BETERSCHAP!!!
Slufter lijkt mij zo te horen een echt gezellige plek om te kiten!! (NIET)
|
|
|
Elevation
|
is mooi klote met je voet, waait het eindelijk weer zit je twee weekjes op de kant.. zolang er mensen met kites op 12 uur in het water blijven wandelen ( persoon met bril en instinct of impact ) of andere mensen die gewoon hun rode ozone een groene north kite insturen blijft kiten opletten geblazen, zeker op de slufter.. Ik vind het niet zo gek dat een aantal mensen zich opwinden over dit gekloot... zo'n mooie dag die gewoon beetje wordt vergald door dit soort klojoos.. en dan zwijg ik nog maar over al die mensen die hun naish kites in de duinen laten crashen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heel simpel: de Slufter is een openbaar strand en helaas mag iedereen er komen. Waarom is die gozer door niemand aangesproken op zijn gedrag?
En dan nog beperken klootzakken zich niet alleen tot beginners, ook sommige mensen die flink hakken op niveau hebben schijt aan alles. En van een aggresief sfeertje merk ik nooit wat op het strand zelf, alleen hier op het forum.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
he he, de slufterhufters zijn misschien wel hele kleine kereltjes.. maar ze hebbe wel gelijk kite's op 12 uur is zwaar Kl....te.
|
|
|
Morres
|
Slotje, op verzoek. Topic ging toch nergens meer heen :
|
|
|