spoetnik
|
Slis van Hanglos stond ook nog foto's te maken aan het eind van de middag.
|
|
|
spoetnik
|
Vanmiddag nog iemand plannen voor Scheef??
|
|
|
NorthVegas
|
gaat er nog iemand vanmiddag op scheefje...
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Morgenochtend dan? Voorspelling ziet er nog redelijk uit...
|
|
|
spoetnik
|
Vandaag wind van Rechts!!
|
|
|
HDFrank
|
Gister tijdens de vlieger schow voor het kurhaus nog een synergy van Peter Lynn zien varen.
Ik denk als die Gozer nu kan varen heeft hij een ultieme afstelling gevonden. Hahahahaha Ja het was ultiem maar niet de afstelling.
Het waren die gasten van de TU met hun 50 square matras. Op een 140 board met maar 20 meter lijnen. Zag er leuk uit maar er kan meer uit gehaald worden. bv langere lijnen (low end) Groter board.
Als dat lappie stof eenmaal gaat dan gaat hij ook als de brandweer.
|
|
|
spoetnik
|
Zal wel een hang-time hebben denk ik.....
|
|
|
Lebowski
|
wie morgenochtend ook naar scheef? ziet er wat de de wind goed uit. over de regen heb ik het niet :-)
wilde om 7:30 er zijn.
|
|
|
spoetnik
|
Misschien morgen middag, fff kijken wat de wind gaat doen. Anders maar een stukkie rijden, want er moet en zal gevaren worden!!
|
|
|
koen-tjeee
|
NO 5/6! Lijkt me prima te doen! Rijden zit er voor mij niet in (tenminste anders dan met de fiets).
|
|
|
NIELZZZZ
|
morgen weer scheef lekker windje ben er uur 0f 3
|
|
|
|
|
spoetnik
|
Ben er 16:30. Konijntjes uitlaten!!
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
gaat er vandaag nog iemand, heb om 1500 vrij genomen dus ben er rond 1545!
|
|
|
koen-tjeee
|
Hopen op goede wind. Schommelt nu nogal heen en weer. Ben er na de school-periode (17u) wellicht!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Het viel gisteren tegen. Karim heeft alle wind opgemaakt, voor ons was er niets meer te halen.
Rond drie uur nog een paar rakjes gemaakt, maar naar 4 uur was het echt op. Wel gezellig met een paar gasten bij Jump team gezetten en nu het nog kon de pannekoeken van Puck gegeten.
|
|
|
DHSKite
|
gaat er morgen iemand nog op schev?
|
|
|
spoetnik
|
Ik denk dat er morgen wel wat mensen op scheef zullen zijn.... Een stuk of 200 denk ik zo.
|
|
|
DHSKite
|
haha, ja dat was ook zo, ik had eigenlijk verwacht dat mensen van hvh naar schev. zouden komen. ergo het zou mega rustig op schev. zijn als iedereen aan het downwinderen was.. maar helaas, hij ging niet door
|
|
|
DHSKite
|
Gaat er morgen ochtend nog iemand op scheveningen?? lijkt mij wel gezellig!
|
|
|
|
spoetnik
|
De wind is Zuid, dus aflandig op Scheef. Windsnelheid: 17.1 knopen (9 m/s, 5 Bft) Windstoten: 21.8 knopen (11.2 m/s) Windrichting: 188 graden (Z)
|
|
|
martijn
|
vandaag nog iemand??
|
|
|