JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Vind het orignele logo gewoon het vetst. Had op mn oude board (dat ik 2e hands had) nog een sticker zitten..helaas...
Ik wil wel een shirt/hoody en sticker.. Mits schappelijke prijzen natuurlijk!
|
|
|
Bass`
|
De 3e foto van Melvin. Op een wit t-shirt. Da ziet er ook echt ziekelijk uit volgensmij
|
|
|
kite_rullez
|
ikke wil ook wel graag een hoodie als een beetje betaalbaar is
|
|
|
robin..
|
een kiter in zwart wit of een andere kiter is natuurlijk geen logo dat is gewoon een plaatje wat er natuulijk heel mooi opkan
het logo wat kitehigh nu heeft vind ik echt een logo (en mooi)
|
|
|
|
Lex
|
Inderdaad gave shirts daar zeg! Kende de site nog niet...THNX! p.s. wel een hele vette avater heb jij
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad toffe site!
|
|
|
|
Morres
|
heb van mn zwager aantal adressen gekregen. Overigens reageren sommige bedrijven niet eens...sukkels
|
|
|
VincentC
|
Ik zou die 3e foto toch wel terug willen zien op een shirt..!
|
|
|
Bass`
|
Is er nou al meer bekend, Over prijzen? En hoe het ontwerp nou gaat worden?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik heb net shirts op deadmankitesurfing.com besteld...vind ik ook wel vet (is niet bedoeld als reclame ) Moet je wel mastercard hebben.
|
|
|
Morres
|
volgende week heb ik vakantie, ga ik er dan achter aan. Heb offertes laten maken, maar niemand neemt de moeite ter reageren(bedrijven) echt SLECHT!
|
|
|
|
|
Morres
|
w8 op interne besilssing en financien moeten worden geregeld. wordt wss vooruit betalen, dan zijn bestellingen altijd op maat
|
|
|
|
martijn
|
en, hoever zijn we?
|
|
|
Morres
|
nog niks verder. Nieuwe website heeft voorrang.. LAat binnenkort meer horen. Mooi klot'n dat t zoalng duurt al
|
|
|
|
|
Morres
|
skiet ' t al eens op?!?!!?
|
|
|
Spoon
|
denk het niet...
|
|
|
Lukadukido
|
wat is er mis met het het logo wat links boven de site staat?, maar dan zonder . nl hehe
|
|
|